مسابقات شطرنج آزاد کشور در مشهد برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۹۱۳۸۹۸
مسابقات شطرنج آزاد کشور در مشهد برگزار شد
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات کشوری شطرنج سریع و برق آسای آزاد کشوری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا پاشا نجاتی در این خصوص اظهار کرد: ۷۰ شطرنج باز از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران، گلستان و افغانستان طی روز های ۲۵ و ۲۶ مهر ماه در محل این هیئت به روش سوئیسی در هفت دور با هم رقابت کردند.
وی افزود: در پایان رقابت بخش سریع، سید امیررضا رضوی از نیشابور به مقام نخست دست یافت و وصال حامدی و امیر رضا پارسایی از مشهد دوم و سوم شدند.
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی ۱۴ سال این رشته فاطمه صفاریان، در رده سنی ۱۲ سال کوروش خسروی، در رده سنی ۱۰ سال آرمین صفرنژاد، در رده سنی هشت سال معین اسعدی همگی از ایران و در بخش پیشکسوتان حسین کریمی از افغانستان مقام نخست را از آن خود کردند و کیانا معاضدی هم عنوان بانوی برتر مسابقات را به دست آورد.
پاشانجاتی اضافه کرد: دیروز هم مسابقات برق آسای آزاد برگزار شد که در پایان امیر ایرانفر و محمد تقی والسلام از خراسان رضوی اول و دوم شدند و حسین کریمی از افغانستان به مقام سوم دست یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز