پایان مسابقات قهرمانی تنیس کشور در مشهد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۴:۰۴
کد خبر: ۹۱۳۹۰۱
پایان مسابقات قهرمانی تنیس کشور در مشهد
مسابقات قهرمانی تنیس کشور که از روز شنبه 20مهر ماه در مشهد آغاز شده بود، پس از 7 روز در مشهد پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات تنیس قهرمانی کشور در رده های سنی هشت تا ۱۰ و ۱۲ تا ۱۴ سال، در دو بخش پسران و دختران از روز شنبه 20 مهرماه در مشهد آغاز شد.
مسابقات پسران در زمین تنیس هتل ثامن و مسابقات دختران در زمین تنیس هتل توریست توس مشهد برپا شد.
در این دوره از مسابقات،۶۴ ورزشکار پسر و ۳۳ ورزشکار دختر از استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفان و بوشهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده سنی کمتر از ۱۰ سال سامیار طاهری و راستین اکبری از تهران اول و دوم و بهنام ظهوریان و کوروش بنی حسن از خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۲ سال پویان توانا از خراسان رضوی، مهراد منصوری از تهران و پارسا ثمره از خراسان رضوی و آیریک عابدین زاده از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران پ پدرام توکلی از خراسان رضوی، کیارش حنیفی از آذربایجان غربی و امیرمهدی نرخ پور از اصفهان و امیر رضا رنجبر از البرز موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وانیا نبردی از قزوین، آرشین جعفرزاده از خراسان رضوی و صنم شاکری همراه با آرتینا جعفری از همین استان در رده سنی دختران کمتر از هشت سال به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی دختران کمتر از ۱۰ سال فریماه فرهی مقدم از کرمان، هانا شعبانپور از تهران و آذین خجسته پور از خراسان رضوی همراه با ملیسا اهر زاده از گلستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی، اریکا جعفر از تهران و مرضیه افضلی از بوشهر و کیمیا ثاقب تهرانی از تهران در رده سنی کمتر از ۱۴ سال مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

و مازیار محمد زاده از خراسان رضوی،امیر کسری رنجبر از البرز و پارسا احمدی همراه با محمدرضا دلاور از خراسان رضوی در رده سنی زیر هشت سال پسران موفق به کسب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

 

نظر شما