رئیس آموزش و پرورش ابهر :

هیچ کلاسی بدون‌ معلم نیست

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۳۹۱۰
هیچ کلاسی بدون‌ معلم نیست
رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: علی‌رغم کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش ابهر، هیچ کلاسی در این شهرستان بدون معلم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس عزیزخانی با اشاره به سخنان مطرح شده درباره موضوع نبود معلم در برخی از مدارس ابهر، اظهار کرد: از اول مهرماه برای همه معلمان و مدارس ابلاغ زده شده است.

وی با اشاره به این‌که از اوایل مهرماه برخی از معلمان به علت مشکلاتی مانند بیماری در تعدادی از کلاس‌های درس حضور نداشتند، اظهار کرد: در حال حاضر این مشکلات نیز مرتفع شده و همه معلمان در کلاس درس حاضر هستند.

عزیزخانی، کمبود نیروی انسانی در مقاطع ابتدایی و متوسطه را یکی از دغدغه‌های اصلی آموزش و پرورش ابهر عنوان کرد و افزود: امسال در مقطع ابتدایی بخشی از این کمبود نیرو با معلمان حق‌التدریس و اضافه‌کاری به همکاران و برخی نیز در مقطع متوسطه با توجه به اینکه امکان جذب حق‌التدریس وجود ندارد با اضافه‌کاری به معلمان مرتفع شد.

وی در ادامه به موضوع مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر قطع گاز برخی مدارس، تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با اداره گاز و بخشنامه به مدیران در زمینه حل این موضوع، این مشکل نیز مرتفع شده و در حال حاضر گاز همه مدارس وصل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر، از این نهاد به‌عنوان یکی از انسان‌سازترین نهادها یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش برای نیل به اهداف عالیه، نیازمند مشارکت همگانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز