دادستان شهرری خبر داد:

دستگیری کلاهبرداری که ۳۰ منزل مسکونی را به بیش از ۲۵۰ نفر فروخته بود!

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۱۳۹۲۳
دستگیری کلاهبرداری که ۳۰ منزل مسکونی را به بیش از ۲۵۰ نفر فروخته بود!
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری جزئیات دستگیری کلاهبردار پروژه مسکونی آفتاب ری که 30 منزل مسکونی را به بیش از 250 نفر فروخته بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی ملکوتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری اظهار داشت: فردی به نام هاشم آبادی برای ساخت ملکی مشارکت کرده بود که 30 واحد سهم مالک و 30 واحد سهم طرف مقابل یعنی سازنده بود که اقدام به کلاهبرداری کرد.

وی با بیان این که این فرد با انتقال مال غیر و کلاهبرداری 30 واحد مسکونی را به بیش از 250 نفر فروخته بود، ادامه داد: با شکایت شاکیان و تشکیل پرونده تحقیقات و بررسی لازم انجام شد و مشخص شد این فرد به رشت فرار کرده است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری به اعزام به موقع و فوری نیروهای پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ به رشت اشاره کرد و افزود: این فرد کلاهبردار که قصد خروج از کشور از مرز آستارا را داشت با همکاری پلیس امنیت و دادستانی آستارا با اقدام هوشمندانه نیروهای پرتلاش پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد ریالی در شهرستان ری خبر داد و گفت: این پرونده بیش از ۳۵۰ شاکی دارد.

سرهنگ محمد گنجه گفت: متهم که فردی حدودا ۵۰ ساله است در بازجویی های پلیسی ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما در برابر مستندات و ادله موجود به جرم تحصیل مال نامشروع به مبلغ حدود ۴ هزار میلیارد ریال از طریق کلاهبرداری و سوءاستفاده از ۳۵۰ نفر از اهالی شهرستان ری به بهانه واگذاری مسکن اعتراف کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه