ادامه دار بودن ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین تا بازگشت آخرین نفر

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰:۰۵
کد خبر: ۹۱۴۰۰۱
ادامه دار بودن ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین تا بازگشت آخرین نفر
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین تاپایان فرآیند پیاده‌روی و بازگشت کامل زائران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهمن روشنی با اشاره به تلاش مستمر حوزه درمان در ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی، افزود: از ابتدای فرآیند پیاده‌روی اربعین ۹۸ تا پایان روز شنبه ۲۷ مرداد به بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر، در مسیر پیاده‌روی در حوزه درمان ارائه خدمت شده است.

به گفته او، از این تعداد ۸۳ نفر در بخش‌های تخصصی و ۱۰ نفر نیز در بخش ویژه بستری شده‌اند.

وی اظهار داشت: تعداد ۶۶۸ نفر در بخش‌های اورژانس بستری شده و ۳۰ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌های مرکز استان انتقال یافته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۲۳ مصدوم بر اثر حوادث ترافیکی و جاده‌ای، ۱۱۷ مورد مشکلات قلبی، ۶۵۲ مورد مشکلات تنفسی و ۲۴ نفر بر اثر سوختگی به مراکز درمانی در مسیر پیاده‌روی اربعین مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه مراجعه ۳۵۳ نفر بر اثر مسمومیت، ۶۷ نفر مصدومان غیرترافیکی و ۴۶ نفر گرمازدگی را از دیگر مواردی دانست که تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

روشنی از متخصصان، پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین و همچنین بیمارستان‌های غیردانشگاهی و همه افرادی که در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز