هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۳:۰۵
کد خبر: ۹۱۴۰۱۱
هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر می‌شود
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای زنجان از فردا /دوشنبه ۲۹ مهرماه/ تا پایان هفته جاری به میزان هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سونا صرفی، روز یکشنبه گفت: بیشترین افت مربوط به دمای بیشینه خواهد بود و میزان دمای کمینه نیز سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد بارندگی در مناطق مختلف استان زنجان خواهیم شد، اظهار داشت: طی هفته جاری، میزان بارش‌ها نیز قابل ملاحظه خواهد بود بطوریکه هر روز پنج تا هفت میلیمتر (تا پایان هفته در مجموع بین ۲۰ تا ۳۰ میلیمتر) بارندگی خواهیم داشت.

صرفی با اشاره به اینکه عمده بارش‌ها در ساعات بعدازظهر خواهد بود که این بارندگی ها به صورت رگبار و گاهی نیز همراه با رعد و برق خواهد بود، افزود: از امروز /یکشنبه ۲۸ مهر ماه/ تا پایان هفته، آسمان زنجان غالبا ابری و بارانی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر دمای شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به دیروز /۲۷ مهرماه/ ۲ درجه سانتیگراد گرم‌تر شده است.

۶۰ ایستگاه هواشناسی در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد ۳۰ ایستگاه به صورت خودکار داده های وضعیت جوی را جمع آوری می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز