سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان :

لزوم برون سپاری گسترده در سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی گرگان

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۴:۵۹
کد خبر: ۹۱۴۰۷۲
لزوم برون سپاری گسترده در سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی گرگان
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان گفت: بایستی تمامی فعالیت های سازمان برون سپاری شود و سازمان تنها بر عملکرد مجموعه ها نظارت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن افروشه در نشست با دبیران سازمان های مردم نهاد به دغدغه  فکری خود در رابطه با این سازمان ها اشاره کرد و افزود: تا کنون در مباحث اجتماعی اتفاقات مثبتی در سازمان رخ نداده است و ضروری است به همان اندازه که در موضوعات دیگر هزینه میشود به موضوعات اجتماعی نیز توجه بیشتری صورت گیرد.

وی ضمن اشاره به لزوم پوست اندازی در سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی  شهرداری گرگان، افزود: در سال جاری این سازمان در موضوع تبلیغات که اصلی ترین منبع درآمد است، موفق نبوده است.

افروشه با اشاره به سالن های ورزشی شهرداری بیان داشت: این سازمان ماهیانه هزینه های زیادی را برای نگه داری این سالن ها متقبل می شود در صورتی که سالن های ورزشی بایستی منبع درآمد برای سازمان باشند.

وی به برون سپاری سالن های ورزشی اشاره کرد و افزود: فراخوان این طرح به زودی منتشر خواهد شد و این سالن ها به صورت خودگردان در اختیار مجموعه های فعال در عرصه فرهنگی و ورزشی قرار داده میشود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اضافه کرد: سالن های مختلف سطح شهر به تناسب مکان و فضای آن در اختیار ورزش های مختلف قرار میگیرد.

وی با اشاره به عملکرد خانه های فرهنگ افزود: درصد بالایی از خانه های فرهنگ فعالیت مناسبی در راستای اهداف سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی ندارند و در این فضا کمتر کار فرهنگی صورت میگیرد و بعضا مدیران این مجموعه ها از این فضا درآمد زایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه از این پس بودجه خانه های فرهنگ بنا بر عملکرد آنها در نظر گرفته میشود، تصریح کرد: این مکان ها نباید تنها مختص کلاس های تابستانی باشد و معضلات آنها بایستی شناسایی و پیگیری شود.

افروشه ضمن تاکید بر اینکه بایستی تمامی  فعالیت های سازمان برون سپاری شود و سازمان تنها بر عملکرد مجموعه ها نظارت داشته باشد و هیچ جشنواره فرهنگی ورزشی و اجتماعی باید با هماهنگی سازمان انجام شود.

وی در پایان تصریح کرد: پاییز هزار رنگ باید به برند تبدیل شود و این امر مستلزم تبلیغات گسترده است  تا گرگان نیز در مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... به برند تبدیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز