معاون سیاسی استاندار اردبیل:

آمار ثبت احوال از معتبرترین آمارهای کشور است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۶:۳۴
کد خبر: ۹۱۴۲۷۱
آمار ثبت احوال از معتبرترین آمارهای کشور است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هرگونه برنامه ریزی و توسعه در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی و توسعه شهری در سایه آمار دقیق ممکن است و در حوزه انسانی نیز آمار ثبت احوال از معتبر ترین آمارهای کشور محسوب می شود.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان ثبت احوال استان اردبیل اظهار داشت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و برنامه ریزی در رابطه با مقابله با بزهکاری ها با آمار دقیق انسانی انجام می شود.
وی با بیان اینکه آمار ثبت احوال در وقایع طلاق و ازدواج دقیق و نهایی است گفت: میزان زاد و ولد و مرگ و میر با آمار سازمان ثبت و احوال مشخص می شود و حتی آمار افراد حایز شرایط رای نیز با آمار ثبت احوال پیش بینی می شود.
ندایی با اشاره به اینکه میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد افزود: و ثبت وقایع طلاق و ازدواج می تواند کارشناسان را برای برنامه ریزی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی این مورد یاری کند.
 معاون سیاسی استاندار اردبیل با پیشنهاد اینکه سیستمی طراحی شود که آمار مهاجرت را در اختیار برنامه ریزان قرار دهد گفت: تکلیف افراد حائز شرایط رای که از محلی به محل دیگر  انتقال یافته اند در مواقع انتخابات چگونه باید رای دهند.
در این آیین معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور نیز گفت: رضایتمندی ۷۵درصد مردم از عملکرد ثبت احوال در جشنواره شهید رجایی نشان داد تلاش و دلسوزی عوامل این سازمان با وجود تمام مشکلات مردم را بخوبی تکریم کرده است.
حمید درخشان نیا افزود: ایجاد ایستگاه های سیار به منظور خدمت رسانی معلولان ،جانبازان و افراد ضعیف از اردبیل استارت خورد و در حال حاضر ۵۰۰ایستگاه سیار در سراسر کشور ایجاد شده است.
وی در این آیین اظهار کرد: انتظار ما از مدیرکل جدید این است که احترام به همکاران را سر لوحه فعالیت خود قرار دهند و این روحیه به مردم منتقل کنند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع، حرمت به دیگران و نظم و انظباط ، تعامل با ادارات و استاندار و نیز بی طرفی در انتخابات از دیگر انتظارات ما از مدیرکل جدید است.
در این آیین از زحمات حسن حسن زاده مدیرکل سابق سازمان ثبت احوال استان اردبیل تجلیل و شهرام رسولی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز