امروز رخ داد؛

درخواست استاندار برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی شهربابک

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۶:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۴۹۸
درخواست استاندار برای تسریع در روند اجرای طرح های عمرانی شهربابک
استاندار کرمان امروز (دوشنبه) در جریان سفر به شهربابک ضمن بازدید از چندین طرح ورزشی صنعتی در دست انجام این شهرستان بر سرعت بخشی به روند اجرای طرح ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدجواد فدائی در بازدید از  طرح مجتمع فرهنگی - ورزشی شهدای مس شهربابک و ورزشگاه ۱۰ هزار نفری در دست احداث این شهرستان افزود: تاخیر در زمان تعیین شده پروژه موجب استهلاک و هدر رفت هزینه ها خواهد شد که لازم است در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

این گزارش حاکیست، عملیات اجرایی طرح احداث مجتمع فرهنگی - ورزشی شهدای مس شهربابک  با ۶۶درصد رشد فیزیکی از سال ۸۶ آغاز شده و تاکنون ۳۲ میلیارد تومان در راستای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن به ۷۸ میلیارد اعتبار نیاز است.

استاندار کرمان همچنین از پارک صنعت شهربابک نیز بازدید کرد. زمین پارک صنعت شهرستان شهربابک سال ۶۰ واگذار شده است.

استاندار کرمان در راستای رفع مشکلات این پارک صنعتی از قبیل عدم واگذاری اسناد ملکی و تعارضات موجود بین شهرداری و راه و شهرسازی با مسئولان مربوطه بحث و گفت و گو کرد.  

این طرح با ۵۶، ۲۴ و ۳۳ هکتار در سه فاز در حال احداث است.

استاندار کرمان در راستای برنامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان شهربابک سفر کرد و مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، نماینده و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

در ادامه این سفر استاندار کرمان در نشست اقتصادمقاومتی و رفع موانع تولید شرکت کرد.

بازدید از کارخانه کاشی، شهرک صنعتی، کارخانه لیچینگ مس، کارخانه ذوب مس خاتون آباد و بازدید از روستای صخره ای میمند از دیگر برنامه های سفر فدایی به شهربابک است.

استاندار کرمان در برنامه ای ادواری به شهرستان های استان کرمان سفر و ضمن رفع موانع تولید از طرح های در دست اجرا بازدید می کند.

 

نظر شما
پرونده ویژه