رئیس اداره اوقاف مینودشت:

توزیع ۵ هزار پرس غذا از محل طرح شمیم حسینی/ شرکت ۱۰ هزار نفر در همایش پیاده روی جاماندگان اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۵:۰۱
کد خبر: ۹۱۴۵۱۲
توزیع ۵ هزار پرس غذا از محل طرح شمیم حسینی/ شرکت ۱۰ هزار نفر در همایش پیاده روی جاماندگان اربعین
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از خدمات رسانی پنج موکب پذیرایی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی به زائران پیاده روی جاماندگان اربعین مسیر مینودشت به گنبدکاووس خبر داد و گفت: ۵هزار پرس غذا و ۴هزار آب معدنی از محل طرح شمیم حسینی نیز توزیع شد.

جعفر ذوبی سرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در گنبدکاووس، با تاکید بر اینکه اداره اوقاف و امور خیریه امکانات خود را برای بزرگداشت اربعین حسینی و  خدمت رسانی به کاروان های عزاداری به کار گرفته است، خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه ای نیز برای اربعین حسینی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین و پرافتخارترین برنامه ای که طی چند سال اخیر برگزار شده همایش پیاده روی جاماندگان اربعین است، اظهار کرد: این برنامه از حرم امامزاده جعفر (ع) مینودشت تا حرم امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس با حضور ۱۰ هزار نفر برگزار گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت با بیان اینکه در این همایش بزرگ هیئت ها، مساجد و مجموعه های فرهنگی بسیاری حضور داشتند، تصریح کرد: تعامل و همکاری بخشداری گنبدکاووس، اداره تبلیغات و هیئت رزمندگان اسلام و اداره اوقاف و امور خیریه هر دو شهرستان در این همایش قابل توجه و تقدیر است.

ذوبی سرابی از حضور پنج موکب پذیرایی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت در مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: ۵هزار پرس غذا و ۴هزار آب معدنی از محل طرح شمیم حسینی نیز توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه  توسط هیئت محبان اهل بیت شهرستان مینودشت ۱۰ هزار پرس غذا بین زائران توزیع شد، افزود: مردم و مسئولان شهرستان گنبدکاووس نیز چندین موکب خدمات رسانی در مسیر پیاده روی برپا داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز