مجتمع تجاری اوریاد از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۰:۳۶
کد خبر: ۹۱۴۶۷۰
مجتمع تجاری اوریاد از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است
شهردار ارومیه گفت: بهترین راه جهت جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در شهر جذب سرمایه های کوچک مردم است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور با بیان این که پروژه بزرگ تجاری و مسکونی اوریاد یکی از بزرگترین پروژه های مردمی است، عنوان کرد:  این پروژه با سرمایه های  مردمی اداره می شود.

وی با اعلام اینکه بخش تجاری اوریاد در 6 طبقه از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است ، عنوان کرد: این بخش تجاری با فعالیت و جذب برندهای خارجی باعث رونق اقتصادی در شهرمی شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه برای هر 100 هزار نفر یک فروشگاه بزرگ نیاز است، اظهار کرد: بر اساس این مهم،  چهار مجتمع تجاری و هایپر مارکت چون سیتادیوم، اوریاد، یک مجتمع تجاری در سه راه یثار و همچنین مجتمعی در فلکه دریا ایجاد شده است .

وی با اشاره به پروژه بزرگ اوریاد بیان کرد: اوریاد از جمله پروژه های سرمایه گذاری است که با پول ها و سرمایه های خرد تحقق یافته است و در حال حاضر  250 نفر سهام دار دارد.

شهردار ارومیه با با بیان اینکه مجتمع تجاری اوریاد تا پایان سال به بهره برداری می رسد،  اظهار کرد:  فاز مسکونی اوریاد نیز تا پایان سال اینده گشایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پارک سلامت در اطراف اوریاد در دست ساخت است، اظهار کرد:  پارک سلامت هم با ایجاد فضایی مفرح و سبز برای پروژه مسکونی و تجاری اوریاد و هم با هدف ایجاد رفاه شهروندی و زیبایی چهره شهر در دست ساخت است.

حضرت پور با اعلام اینکه در تلاشیم پارک سلامت را در هفته بسیج به بهره برداری برسانیم، بیان کرد: بخش 80 درصدی پارک سلامت در آستانه بهره برداری است و 20 درصد  آن مربوط به تفکیک و تغییر کاربری است که با مصالحه این قسمت نیز به اتمام می رسد.

وی اظهار کرد:  بهترین راه برای جذب سرمایه گذار در شهر ارومیه جزو خود مردم نیست که با استفاده از سرمایه های کوچک مردم که در قالب سهام جمع شوند تا به سمت سرمایه گذاری حرکت کرد و رونق و توسعه اقتصادی در شهر را رقم زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز