معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان:

خرم‌آباد از محدود شهرهایی است که ساختار ایلیاتی دارد

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۵:۴۰
کد خبر: ۹۱۴۷۲۲
خرم‌آباد از محدود شهرهایی است که ساختار ایلیاتی دارد
اسد عبدالهی گفت: خرم‌آباد با ساختار طبیعی خود دارای ویژگی خاص خود است و از محدود شهرهایی به شمار می‌رود که ساختار ایلیاتی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ عبدالهی  در مراسم افتتاحیه پروژه بین‌المللی بازآفرینی شهری «اربینت» که در اتاق لرستان برگزار شد،اظهار کرد: معمولا در تقسیم بندی شهرها انواع مختلفی داریم و اعتقاد بر این است که خرم‌آباد یک شهر خدماتی است که در ادوار مختلف کاربردهای مختلفی داشته و با تغییرات صورت گرفته امروز شهر خرم‌آباد ۳۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

او افزود: خرم‌آباد با ساختار طبیعی خود دارای ویژگی خاص خود است و از محدود شهرهایی به شمار می‌رود که ساختار ایلیاتی دارد.

عبدالهی تصریح کرد: خرم‌آباد ویژگی‌های منحصر به فردی دارد مانند وجود دریاچه زیبا و طبیعی کیو در داخل آن و یا آبشارهای زیبایی که در اطرف شهر وجود دارد و در نوع خود بی‌نظیر هستند.

او گفت: آینده خرم‌آباد و لرستان امیدوار کننده است چنانکه آزادراه شمال به جنوب از این منطقه عبور می‌کند و در بحث راه ظرفیت‌های خوبی وجود دارد.

عبدالهی  آینده خرم‌آباد را امید بخش ترسیم کرد و یادآورشد: از آنجایی که پروژه بازآفرنی شهری اربینت با انجام مطالعات پیش می‌رود می‌توان به موفقیت آن امید زیادی داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز