استاندار گلستان:

ورزش در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار است/ لزوم اجرای ساعت ورزش بانوان در ادارات

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰:۲۶
کد خبر: ۹۱۵۰۲۱
ورزش در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار است/ لزوم اجرای ساعت ورزش بانوان در ادارات
استاندار گلستان با اشاره به لزوم در نظر گرفتن ساعت ورزش بانوان در ادارات طبق قانون گفت : امروزه متوجه شده ایم که توسعه ورزش برای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق شناس در جمع خبرنگاران و دردیدار صمیمانه با اهالی ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: در گذشته تصور میشد توسعه ورزش تنها برای سلامت جسم و سلامت روح مفید است اما امروزه متوجه شده ایم که توسعه ورزش برای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار است.

وی افزود: تزریق اعتماد به نفس به جامعه توسط ورزشکاران مهمترین عنصر در سرمایه اجتماعی است و درجامعه ای که اعتماد خدشه دار شود سرمایه اجتماعی نیزخدشه دار خواهد شد.

حق شناس تاکید کرد: اعتماد اساس ورزش قهرمانی است و درتوسعه کشور بسیار اهمیت دارد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار نیازمند انسان هایی سالم است، گفت: جامعه به نشاط اجتماعی نیاز دارد و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی ضمن بیان اینکه سیمان پیوند در 2 شهرستان زمین چمن احداث خواهد کرد همچنین گفت: 7 شهرستان دارای زمین چمن هستند و ایجاد زمین چمن در 14 روستا در 14 شهرستان مختلف نیز در دست اقدام می باشد.

وی تصریح کرد : توزیع درست مالیات بر ارزش افزوده در بخش ورزشی منجر به جهش اساسی در حوزه ورزش کشور خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن ساعت ورزش بانوان در ادارات طبق قانون اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف به فراهم کردن امکانات برای ورزش بانوان در ادارات هستند و این موضوع یکی از ملاک های ارزشیابی مدیران اجرایی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز