برگزاری همایش ورزش صبحگاهی نیروهای مسلح در مشهد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۱۵۳۸۸
برگزاری همایش ورزش صبحگاهی نیروهای مسلح در مشهد
همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، روز چهارشنبه 1 آبان ماه با حضور بیش از 4 هزار نفر از نیروی های مسلح در مشهد برگزار شد.
فرزاد فتاحی در حاشیه این همایش ورزش صبحگاهی گفت: اصولا ورزش کردن در همه جا لذت بخش است، چه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی و چه در کنار پیشکسوتان و قهرمانان، همچنین هرجا باشد باعث شادابی و نشاط خواهد شد.
وی در خصوص هفته تربیت بدنی نیز بیان کرد: امسال در هفته تربیت بدنی سعی کردیم برای تمام قشر های جامعه، برنامه های ورزشی داشته ایم و امروز نیز به همت امیر آذریان، فرمانده ارتش شمال شرق کشور، یک برنامه ورزش صبحگاهی با حضور نیرو های مسلح مستقر در مشهد برپا شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اهداف ورزش در نیروهای مسلح، آمادگی بدنی و دفاع از میهن و آب وخاک ایران مقتدر است و نتیجه آن باعث شده هیچ دشمنی نتواند به اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.
فتاحی عنوان کرد: در سراسر استان برنامه های ورزشی مختلفی در این هفته برگزار می‌شود و ما باید تلاش کنیم که علاوه بر برگزاری مناسب، انعکاس خوبی نیز داشته باشد و به این سخن مقام معظم رهبری که" ورزش برای همه آحاد جامعه امری واجب و لازم است" را نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم هزینه ورزش را در سبد خانوار قرار دهیم، از هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی کاسته می‌شود.

 

نظر شما