قائم‌مقام کمیته امداد لرستان خبرداد:

مساعدت سیزده میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲:۰۸
کد خبر: ۹۱۵۴۳۰
مساعدت سیزده میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین
محمدولی حیدروند از مساعدت سیزده میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  حیدروند در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد از ابتدای سال جاری تاکنون نوزده هزارو ۹۴۴ حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ایتام و کودکان دارای سرپرست ازکارافتاده واریز کردند.

او با اشاره به تعداد کودکان تحت حمایت طرح اکرام و محسنین ،افزود: ۹ هزارو ۸۲۳ کودک هم‌اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد شش هزارو ۴۰۳ کودک ایتام و سه هزارو ۴۲۰ کودک طرح محسنین با موضوع سرپرست ازکارافتاده می‌باشد.

قائم‌مقام کمیته امداد لرستان بابیان اینکه طرح اکرام زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می‌کند،تصریح کرد: این طرح باهدف تأمین نیازمندی‌های کودکان نیازمند درزمینه تحصیلی، معیشتی، درمان و کمک‌های خاص اجراشده است.

او به نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام ومحسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل فرم های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش نمایند.

حیدروند بابیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده گفت: خیران با دریافت شناسه کودک موردحمایت حداقل به مدت یک سال می‌توانند کمک‌های خود را به‌حساب مستقیم فرزند معنوی واریز نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز