مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در نشست خبری :

حضور ۱۷۵ سمن فعال در حوزه زنان برای شرکت در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور / برگزاری ۶ کارگاه آموزشی در این همایش

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۱۵۴۵۱
حضور ۱۷۵ سمن فعال در حوزه زنان برای شرکت در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور / برگزاری ۶ کارگاه آموزشی در این همایش
ناهید پرویز پور گفت:175 سمن فعال در حوزه زنان برای شرکت در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پرویزپور روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ،با اعلام جزئیات برگزاری همایش سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور حوزه بانوان در این استان ،اظهار کرد: 175 سمن فعال در حوزه زنان از 9 تا12 آبان‌ماه برای شرکت در همایش سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور به میزبانی لرستان حضور می یابند.

او با بیان اینکه این همایش با حضور "معصومه ابتکار" معاون رئیس جمهور برگزار می شود،افزود:هدف از برگزاری  این همایش  توان‌افزایی و تعامل بین سازمان‌های مردم‌نهاد است؛ همچنین ایجاد همکاری بین جامعه مدنی و دولت، شناسایی چالش‌ها و مشکلات حوزه زنان و انجام اقدام مشترک برای رفع موانع این مشکلات از دیگر اهداف این همایش خواهدبود.

 پرویز پور با اشاره به برگزاری 6 کارگاه آموزشی در این همایش، یادآورشد:  2کارگاه برای سازمان های مردم نهاد لرستان به عنوان استان میزبان و 4 کارگاه نیز برای سازمان های مردم نهاد میهمان برگزار خواهدشد.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری لرستان خاطر نشان کرد:همچنین  همایش رد پای آب و رونمایی از طرح ملی بانوان آب، تشکیل جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و رونمایی از سند ارتقا و توسعه وضعیت زنان استان  از جمله برنامه‌های مدنظر  برای روز افتتاحیه همایش سازمان‌های مردم‌نهاد غرب کشور  خواهدبود.

پرویزپور با بیان اینکه کمیته های تخصصی مختلف نیز برای برگزاری بهتر این همایش در استان راه اندازی شده و تصمیمات لازم در آنها اتخاذ شده است،عنوان کرد: در راستای انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده جلسات متعددی با کمیته‌های زیربخش از جمله کمیته تخصصی تبلیغات و مستندسازی، کمیته پشتیبانی‌ و حمل‌ونقل، کمیته اسکان و پذیرایی و کمیته امنیتی برگزار شده است.

 او اضافه کرد: همچنین بازدید از اماکن تاریخی و بوم‌گردی و همچنین برپایی شب فرهنگی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های پیش بینی شده  است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز