چک کردن کلیه دستگاه‌های الکترونیکی خانه با آینه هوشمند!

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۹۱۵۴۵۲
چک کردن کلیه دستگاه‌های الکترونیکی خانه با آینه هوشمند!
با هوشمندترین آینه جهان Savvy کنترل تمامی دستگاه‌های الکترونیکی خانه را در دست گرفته و ضمن حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، از جدیدترین و به روزترین اخبار جهان مطلع شوید. با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.
به گزارش خبرگزاری برنا؛  این آینه هوشمند به‌سهولت درهر نقطه از خانه نصب شده و همانند یک جاسوس باتجربه امنیت محیط داخلی و خارجی را رصد می‌کند. تنها کافی است این فناوری را با سیستم‌های امنیتی و چراغ‌های حیاط هماهنگ کرده و امنیت محیط را تحت کنترل بگیرید.
 این سیستم همچنین به ترموستات‌ها و چراغ‌های هوشمند نیز متصل شده و انرژی محیط داخلی را به گونه‌ای متناسب در فصول مختلف تنظیم می‌کند.
 
با اتصال این آینه به‌شبکه‌های اجتماعی دیگر نیازی نیست تا کاربران به تلفن‌های همراه یا تبلت خود مراجعه کرده و پیام‌های خود را چک کنند. چرا که این سیستم با صفحه نمایشی بزرگ دسترسی کاربر به‌تمامی شبکه‌های اجتماعی را فراهم کرده و ارسال و دریافت پیام‌های شخصی برای دوستان و اعضای خانواده  رادرهر نقطه از جهان فراهم می‌کند. با وجود چنین سیستم هوشمندی در خانه دیگر نیازی نیست تا کاربران به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنند؛ چرا که آنها می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی برنامه‌های ورزش و تناسب اندام خود را دانلود کرده و به‌صورت آنلاین در برترین کلاس‌های ورزشی جهان شرکت کنند.
 
 یکی دیگر از قابلیت‌های این آینه هوشمند دسترسی به جدیدترین اخبار روز، وضعیت آب و هوا و تقویم است. کاربران می‌توانند در حالی که جلوی آینه ایستاده و مسواک می‌زنند سری به اخبار روز زده و جدیدترین ژورنال‌های موردعلاقه خود را مطالعه کنند. این سیستم موسیقی نیز پخش کرده و جدیدترین اطلاعات در خصوص آلبوم خوانندگان مطرح دنیا را در اختیار شما می‌گذارد. با کمک این فناوری شما می‌توانید به مجموعه‌ای بی‌نظیر از کتاب‌های آشپزی جهان دسترسی پیدا کرده و ایده‌هایی جذاب در سرو غذا و چیدن میز غذاخوری را آموزش ببینید.

 

نظر شما