سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ‏فرمانداری کرج:

همراهی و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مهم و موثر است

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۲:۰۳
کد خبر: ۹۱۵۶۱۴
همراهی و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مهم و موثر است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ‏فرمانداری کرج گفت: همراهی همه نهادها برای ترغیب مردم برای حضور بیشتر در انتخابات 98 بسیار مهم و موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، ارسلان قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات صحنه انسجام و وحدت ملی است، افزود: بی شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی را ارتقا می بخشد.

وی ادامه داد: با تلاش استاندار البرزو دیگر نهاد ها برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات امسال برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و طبق برآوردها امسال مشارکت خوبی را در انتخابات مجلس شاهد خواهیم بود که در این راستا، همراهی همه نهادها برای ترغیب مردم جهت حضور بیشتر بسیار مهم و موثر است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ‌فرمانداری همچنین به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانه ها با آگاهی بخشی می توانند نقش بسیار موثری در انتخاب فرد اصلح و شایسته داشته باشند، بر این اساس ضروری است با رعایت اخلاق مطبوعاتی و انتخاباتی زمینه تحقق این هدف را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید به اهمیت اصل انتخابات و نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام سیاسی و اجرایی کشور بپردازند تا با مشارکت بالا در پای صندق های رای شاهد روز پرشکوهی دردوم اسفندماه 98 باشیم.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه مجریان انتخابات، تلاش برای مشارکت حداکثری مردم، اجرای قانون انتخابات و رعایت اصل بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات و صیانت از رای مردم و احترام به انتخاب اکثریت رای دهندگان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز