ورزش تربت حیدریه از پتانسیل خوبی برخوردار است

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۹۱۵۷۹۴
ورزش تربت حیدریه از پتانسیل خوبی برخوردار است
فرماندار تربت حیدریه گفت: ورزش تربت حیدریه از پیشینه و پتانسیل خوبی برخوردار است که با تقویت برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها می‌توان رشد آن را سرعت بخشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، در ششمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان با رئیس‌ و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار تربت حیدریه در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزش تربت حیدریه از پیشینه و پتانسیل خوبی برخوردار است و با تقویت برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها می‌توان رشد آن را سرعت بخشید.
علی رستمی در خصوص نیازهای مهم حوزه ورزش نیز بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت حوزه ورزش و جوانان قرار گیرد. همچنین لازم است تا زمینه برای ورود گسترده تر بخش خصوصی به ورزش فراهم شود چرا که این مشارکت می‌تواند روند رفع بسیاری از چالش ها را سرعت بخشد.
وی در بخش پایانی صحبت خود با اشاره به اینکه باید تمام اراضی متعلق به حوزه ورزش شناسایی و در مسیر احداث پروژه های مورد نیاز قرار بگیرد، افزود: اداره ورزش و جوانان باید نسبت به شناسایی اراضی که امکان ایجاد پروژه های ورزشی در آن وجود دارد اقدام و نیز برخی از سرانه های موجود به حوزه ورزش اختصاص یافته که نیازمند احیا می باشد.
مجید رضایی، سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در این نشست گفت: قطعا حرکت رو به جلو، بدون حمایت مسئولان امکان پذیر نیست و خوشبختانه با نگاه تعامل محوری که فرماندار شهرستان در بدنه اجرایی دستگاه های متولی خدمت ایجاد کرده است، شاهد هم افزایی در مسیر توسعه هستیم.
رستمی در حاشیه این دیدار به همراه رییس اداره ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی تختی شهرستان و سایر اماکن ورزشی مجاور این مجموعه بازدید کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز