سرهنگ محمود علی فر:

دستگیری عامل هتک حیثیت شهروند گنبدکاووسی در اینستاگرام

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۶:۰۶
کد خبر: ۹۱۵۹۲۳
دستگیری عامل هتک حیثیت شهروند گنبدکاووسی در اینستاگرام
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری شخصی که با ایجاد صفحه ای جعلی اقدام به انتشار عکس های شخصی یک شهروند گنبدکاووسی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، سرهنگ محمود علی فر از دستگیری عامل هتک حرمت شهروندی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: شخصی در پیام رسان اینستاگرام با انتشار تصاویر شخصی و مطالب غیر واقعی موجب هتک حیثیت شهروند گنبدی شده بود.

وی با اشاره به اینکه در پی شکایتی مبنی بر هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی یک شهروند گنبدی در اینستاگرام موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، اظهار کرد: با بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد که صفحه ای جعلی با نام و تصاویر شاکی در اینستاگرام ایجاد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه متهم پس از شناسایی، دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس فتا انتقال داده شد، تصریح کرد: وی پس از ارائه مستندات از سوی پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ علی فر با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: فرد خاطی انگیزه خود از این بزه را انتقام جویی از شاکی عنوان کرده است.

در انتها فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نباید زمینه فرصت طلبی را برای مجرمان در این فضا ایجاد نمود، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا از به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس های خانوادگی و خصوصی خود در فضای مجازی پرهیز کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز