نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل منطقه یک کشور؛

ییلاقی اشرفی: ورزش مازندران بی‌نظیر است

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۸:۵۶
کد خبر: ۹۱۶۰۶۸
ییلاقی اشرفی: ورزش مازندران بی‌نظیر است
سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در همایش هم‌اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه یک کشور گفت: نشست‌های پژوهشی، زمینه‌ساز افتخارات بیشتر جوانان و ورزشکاران خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران؛ با حضور دکتر فضلی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان، محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت، ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دکتر کلاشلو، معاون مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان و ییلاقی اشرفی، معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل، نشست هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات کل منطقه یک کشور در مازندران برگزار شد.

دکتر فضلی در این نشست گفت: با پشتوانه مطالعاتی و ظرفیت حضور قهرمانان ملی و المپیکی در مازندران می تواند طرح پایلوت حمایت اجتماعی قهرمانان استان را اجرایی کرد.

وی افزود: ثبت 196 طرح پژوهشی در سامانه، حاصل تلاش دبیران شورای پژوهش ادارات کل است که باید قدردان این زحمات باشیم.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های وزارت ورزش و جوانان ضمن بررسی و اعلام عملکرد شوراهای پژوهش در ادارات کل منطقه یک کشور گفت: تلاش‌مان در وزاتخانه بر این است که طرح‌های پژوهشی به‌صورت متمرکز بررسی شود.

وی با برشمردن مزیت‌های استان مازندران، از طرح ساماندهی ورزش‌های ساحلی و طرح مربوط به جوانان، به‌عنوان طرح‌های مهم قابل پژوهش در این استان یاد کرد و گفت: با توجه به سرمایه‌های ورزشی، مدیریتی این استان لازم است به‌دنیال یک سیستم برای حمایت از قهرمانان ورزشی در سنین پس از بازنشستگی باشیم و این می‌تواند به‌عنوان یک طرح در مرکز پژوهش ها پیگیری و اجرایی شود.

حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نیز در این نشست هم اندیشی ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر گفت: امیدواریم نشست‌های پژوهشی خروجی خوبی داشته باشد تا موجب اعتلای ورزش و جوانان گردد.

وی توجه به پژوهش را نیاز دستگاه ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: استان مازندران به لحاظ شرایط خاص خود در برخورداری از جامعه آماری مناسب جوانان و همچنین ورزشکار و قهرمان پرور بودن این استان می‌تواند پایلوت بسیاری از پژوهش ها در وزارت ورزش و جوانان باشد.

ییلاقی اشرفی، معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، با توجه به نقش پررنگ پژوهش در ورزش قهرمانی، متذکر شد: پژوهش در ورزش و جوانان مازندران، رنگ و لعاب جدیدی گرفت و به سمتی می‌رود که از ورزش قهرمانی عقب نماند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر رکورددار بودن مازندران در کسب مدال، یادآور شد: ورزش مازندران بی‌نظیر است و این حجم از مدال‌آوری، نشان از جوانان نخبه و موثر دارد و امید داریم موضوع پژوهش، جدی‌تر دنبال شود.

وی گفت: نشست‌های پژوهشی، زمینه‌ساز افتخارات بیشتر جوانان و ورزشکاران خواهد شد.

ییلاقی اشرفی در بخش پایانی صحبت‌هایش ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست مرکز مطالعات و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، افزود: این حضور را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

خانم موسوی، دبیر شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، گزارش کاملی از کارهای انجام شده در زمینه‌‌های پژوهشی، ارائه و از تدوین چندین کتاب و مقاله‌های متعدد در این زمینه خبر داد.

در ادامه دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های گلستان، تهران، سمنان، البرز، قزوین و قم به بیان نظرات و گزارش عملکرد پرداختند.

دکتر کلاشلو، به جمع‌بندی نظرات و بحث و تبادل‌نظر با دبیران شورای پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه یک پرداخت.

photo_2019-10-24_11-05-41

photo_2019-10-24_12-51-25

photo_2019-10-24_13-04-46

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز