حسین شمس، از شجاعت سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمجید کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۷:۵۶
کد خبر: ۹۱۶۲۱۶
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از شجاعت سرمربی کنونی تیم ملی بابت میدان دادن به جوانان تمجید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسین شمس که برای تماشای دیدارهای مرحله مقدماتی فوتسال آسیا به ارومیه سفر کرده بود با تمجید از شجاعت ناظم الشریعه در میدان دادن به جوانان گفت: تیم ملی بازی با کیفیتی را انجام داد و شاهد یک برد خوب نیز بودیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور هواداران ارومیه ای در روزی که 3 تیم پرطرفدار فوتبال کشورمان نیز بازی داشتند نشان از حمایت آنها از تیم ملی و جو خوب این شهر دارد و با توجه به زیرساخت مناسب این شهر که با تلاش و همکاری مسئولین استانی آذربایجان غربی و شهری ارومیه ایجاد شده، این شهر امکان میزبانی از مسابقات مهم فوتسال جهانی و بین المللی را دارد.

مدرس AFC و سرمربی سابق تیم ملی خاطر نشان کرد: امروز بازی ازبکستان و تاجیکستان نیز که قبل از بازی با ایران بود، دیداری جذاب و پرحادثه بود و تیم ازبکستان نشان داد که می تواند همچنین یکی از مدعیان فوتسال آسیا باشد.

وی در مورد سایر بازی ها نیز گفت: دیدار ازبکستان و تاجیکستان دیداری سطح بالا بود و دو تیم یک مسابقه سطح بالا را به نمایش گذاشتند و ازبکستان نشان داد که همچنان می تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی آسیا باشد.

شمس در پایان با انتقاد از رویه صداوسیما و شبکه ورزش در مورد عدم پخش بازی تیم ملی گفت: این اتفاق، نکته تاریکی است که ممکن است در آینده باعث بی انگیزگی بازیکنان فوتسال، و  حامیان مالی به این رشته شود و امیدوارم در این مورد مسئولین چاره ای بیاندیشند تا شبکه ورزش به جای بازی های درجه چندم فوتبال، بازی های تیم ملی فوتسال را به عنوان یکی از قدرت های جهان پخش کنند.

شمس در مورد آینده کاری اش گفت: دیگر به فکر سرمربی گری نیستم و با داشتن مدرک AFC بدنبال تدریس و ارائه کمک و آموزش برای ارتقای فوتسال در نقاط مختلف کشور هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز