امروز رخ داد؛

بازدید استاندار البرز از روند خدمات دهی مدیریت شهری کرج

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۹:۱۰
کد خبر: ۹۱۶۴۲۲
بازدید استاندار البرز از روند خدمات دهی مدیریت شهری کرج
استاندار البرز به دنبال بارش های شدید شب گذشته و امروز استان روز شنبه از روند خدمات دهی مدیریت شهری کلانشهر به صورت میدانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزاله شهبازی در این بازدید با اشاره به اینکه از بامداد امروز ظرف چند ساعت حدود هفت میلی متر بارندگی در کرج تخمین زده شده، گفت: با وجود  این بارش‌های شدید شرایط  در معابر و خیابان های شهری بسیار آرام و تردد ها نیز روان است.

وی ادامه داد: به حق پاکبانان زحمتکش در سطح استان البرز با مدیریت شهرداری کرج تلاش‌های بسیاری برای ساماندهی آبراه های شهری داشتند ومجموعه شهرداری کرج با وفاق و همدلی باعث شدند که در بارندگی های اوایل امسال کمترین خسارت و آسیب را در این کلانشهر داشته باشیم.

 شهبازی گفت: براساس گزارش‌های ارائه شده از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج برای بارندگی‌های آینده تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: از آموزش و پرورش البرز انتظار می رود که اطلاع رسانی به موقع در زمینه تعطیلات به واسطه برودت هوا و نزولات جوی را داشته باشد تا خانواده ها به دلیل عدم آگاهی در معابر و خیابان ها گرفتار ترافیک نشوند.

استاندار البرز اضافه کرد: اقدامات و برنامه ریزی‌های خوبی برای پاییز و زمستان توسط مدیریت شهری کرج صورت گرفته ولی انتظار می رود که در صورت لزوم هر چه سریع تر نسبت به بروز رسانی امکانات و تجهیزات اقدام کنند.

شهبازی با بیان اینکه مشکل و آبگرفتگی حادی در سطح کرج مشاهده نشد، افزود: از مردم شریف البرز نیز انتظار می رود همراهی لازم را با خدمتگزاران خود داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز