عدم اعمال محدودیت تردد در جاده همدان - ساوه

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰:۲۰
کد خبر: ۹۱۶۴۲۶
عدم اعمال محدودیت تردد در جاده همدان - ساوه
رییس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود اطلاع‌رسانی در زمینه اعمال محدودیت تردد در همدان - ساوه اما این طرح در همدان اجرایی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه گفت: مقرر بود تردد خودروها در جاده قدیم همدان - ساوه و بالعکس به جز تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ظهر روز شنبه ممنوع شود.

وی اضافه کرد: هر چند قرار بود که از مسیر جایگزین محور آزاد راه ساوه – همدان برای تردد استفاده شود اما پلیس راه این استان با این طرح مخالفت کرده و ممنوعیتی برای تردد خودروها ایجاد نکرد.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: در هر نوبت ایجاد محدودیت تردد شاهد افزایش سوانح رانندگی در آزاد راه همدان بودیم.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: ورود کامیون ها به آزادراه و سرعت پایین آنها زمینه ای برای تصادف های جلو به عقب شده و شمار سوانح جرحی و فوتی را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه هم اینک ترافیک در جاده های همدان روان است ادامه داد: یک مورد سانحه فوتی ۲۴ ساعت گذشته در یکی از روستاهای تویسرکان رخ داد که منجر به مرگ یک تن شد.

سرهنگ عزیزی توضیح داد: یک دستگاه سواری سمند به علت بی توجهی راننده به جلو با تراکتور برخورد کرد که در این سانحه ۵۰ درصد راننده تراکتور به علت نقص سیستم روشنایی و ۵۰ درصد راننده سمند مقصر شناخته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز