مدیر کل هواشناسی لرستان خبرداد:

ادامه بارشها در لرستان تا پنجشنبه

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۸:۲۱
کد خبر: ۹۱۷۰۹۴
ادامه بارشها در لرستان تا پنجشنبه
بهروز مرادپور از ادامه بارشها در لرستان تا پنجشنبه ۹ آبانماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مراد پور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس  نقشه های هواشناسی امروز  دوشنبه ۶ آبانماه ۹۸ کماکان شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی منطقه خواهیم بود که برای همه نقاط به ویژه نوراباد،شمال کوهدشت،رومشکان،نواحی از پلدختر،،دوره چگنی،خرم آباد،نواحی از بروجرد و دورود دارای کمینه بارش 10 و بیشینه 20 میلیمتر خواهیم بود. که بارش های رگباری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ می باشند

اوافزود:  به صورت نقطه ای بارش به بیش از 20 میلیمتر هم خواهد رسید و طی روز سه شنبه غالبا در ساعات بعدازطهر و غروب شاهد افزایش ابر و بارش هایی بصورت رگباری و پراکنده  با کمینه و بیشینه بارش 2 تا 6 میلیمتر خواهیم بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی لرستان در روز چهارشنبه شرایط ناپایدار منطقه تقویت شده و از همان ساعات قبل از ظهر برای همه نقاط بخصوص نورآباد،کوهدشت،خرم اباد،دوره چگنی ،الشتر و بروجرد،درود و نواحی از الیگودرز و شول اباد دارای کمینه و بیشینه بارش 10 تا 15 میلیمتر خواهند بود.

او ادامه داد: روز پنجشنبه بارش خاصی نخواهیم داشت فقط در بعدازظهر نواحی جنوب شرق  احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

مراد پور گفت:   بر اساس جدیدترین خروجی مدل ها و نقشه های هواشناسی  از روز جمعه لغایت سه شنبه هفته بعد جوی آرام بر منطقه حاکم خواهد بود .

شایان ذکراست احتمال تغییر در الگوهای جوی در روزهای آینده محتمل می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز