سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۴:۲۹
کد خبر: ۹۱۷۷۷۴
سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه
وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه ورزشی استان کرمانشاه، فردا (پنجشنبه) به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرشاد رشیدی رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  با بیان اینکه در این سفر چهار پروژه ورزشی استان کرمانشاه افتتاح می‌شود، اظهار کرد: زورخانه شهید سردار "حمدالله دکامی" در قصرشیرین  با مساحت 550 متر از جمله این پروژه‌ها است که فردا(9 آبان) به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه سال 91 آغاز شد و با صرف اعتبار یک میلیارد و 580 میلیون تومانی شهریور امسال به پایان رسید.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح زورخانه مجموعه ورزشی جانبازان شهر کرمانشاه با عنوان زورخانه امام حسن مجتبی(ع) هم در این سفر خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با مساحت 550 مترمربع سال 92 آغاز شد و یک میلیارد و 400 میلیون تومان هم برای ساخت آن صرف شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی ثلاث باباجانی دو پروژه دیگری است که در این سفر به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: کلنگ احداث پروژه استخر سرپوشیده این شهرستان سال 86 به زمین زده شد و به دلیل کمبود اعتبار بسیار کند پیش رفت، اما از سال گذشته با اختصاص اعتبار مورد نیاز کار سرعت بالایی گرفت.

به گفته این مسئول برای ساخت تنها استخر سرپوشیده شهرستان ثلاث باباجانی سه و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

رشیدی اعلام کرد: همچنین احداث زمین چمن مصنوعی این شهرستان هم با صرف دو میلیارد و 200 میلیون تومان  اعتبار  و با مساحت 6500 متر از سال 96 شروع شد و فردا افتتاح می‌شود.

وی بازدید از خانه جوان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه دانست و یادآورشد: راه اندازی خانه جوان کرمانشاه با مساحت 2040 متر و در هشت طبقه که یکی از بزرگترین خانه‌های جوان ایران است از سال گذشته با خرید یک ساختمان نیمه کاره در برنامه قرار گرفت.

رئیس گروه فنی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه درحال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن در یک سال گذشته هفت میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز