مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۳۵۱۰ مددجوی گلستانی

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۹:۰۷
کد خبر: ۹۱۷۸۵۰
پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۳۵۱۰ مددجوی گلستانی
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: حق بیمه تأمین اجتماعی ۳۵۱۰ مددجوی گلستانی باهدف توانمندسازی و بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی توسط کمیته امداد استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ اسکندر اسکندری اظهار کرد: حق بیمه تأمین اجتماعی ۳۵۱۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال با تخصیص اعتبار سه میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان برای بهره‌مندی از مزایای بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی پرداخت شد.

اسکندری با اشاره به گسترش چتر حمایتی کمیته امداد برای مددجویان عنوان کرد: دو گروه از مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ۱۸ تا ۵۰ سال شرایط بهره‌مندی از این خدمت رادارند بر این اساس زنان تا ۵۵ سال و آقایان تا ۶۰ سالگی در صورت پرداخت حداقل ۱۰ سال بیمه بازنشستگی، مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در شش‌ماهه نخست سال ۹۸ بیمه تأمین اجتماعی ۲۰۶۵ زن سرپرست خانوار و ۱۴۴۵ مددجوی طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد واریزشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: بیمه‌های اجتماعی به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد برای تأمین امنیت اقتصادی مددجویان است که زمینه بهره‌مندی خانواده‌ها را از آتیه مناسب فراهم می‌کند.

اسکندری با اشاره به نگاه بلندمدت این نهاد برای توانمندسازی نیازمندان افزود: کمیته امداد با پرداخت حق بیمه در نظر دارد، زنان سرپرست خانواری که به سن ۵۵ سالگی می‌رسند و دارای ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می باشند، از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی برخوردار شوند.

گفتنی است، کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان و بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی این نهاد حق بیمه مددجویان دارای شرایط را به صورت فصلی به صندوق تأمین اجتماعی واریز می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز