استاندار لرستان:

توجه ویژه دولت تدبیر و امید به تشکل‌های اجتماعی / رتبه ۷ کشوری لرستان در مدیریت بانوان

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۹:۱۲
کد خبر: ۹۱۸۳۳۴
توجه ویژه دولت تدبیر و امید  به تشکل‌های اجتماعی / رتبه ۷ کشوری لرستان در مدیریت بانوان
سید موسی خادمی گفت: طی دو سال اخیر حدود ۷۳ نفر از زنان در حوزه‌های میانی مدیریت به‌کار گرفته شده‌اند و اکنون رتبه ۷ کشوری را داریم.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روز پنجشنبه در افتتاحیه  دوره کارگاه‌های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور که با حضور معصومه  ابتکار معاون  رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزارشده بود، اظهار کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید توجه ویژه به تشکل‌های اجتماعی است.

اوافزود: بعد از دوره ظهور تشکل‌ها در اواخر دهه هفتاد یک برهه سختی را طی کردند و مورد بی مهری قرار گرفتند اما دولت تدبیر و امید به خوبی به این حوزه توجه دارد که هم‌اکنون تعداد این تشکل‌های اجتماعی و فعالیت‌های آنها فوق العاده است.

خادمی  با بیان اینکه مجموعه دولت علاقه‌مند است که تشکل‌ها در کشور رشد کنند، تصریح کرد: تشکل‌ها به‌عنوان حلقه واصله بین دولت و مردم عمل می‌کنند و ممکن است برخی‌ها مخالف باشند.

او گفت: باید از این فرصت برای تقویت تشکل‌ها استفاده کرد به‌گونه‌ای که دیگر نتوانند آن‌ها را تضعیف کنند به‌ویژه در حوزه زنان که به‌خوبی مورد توجه دولت است.

خادمی خاطر نشان  کرد: در حوزه اجتماعی بخش زیادی از وظایف با قرارداد به تشکل‌های اجتماعی واگذار شده تا به‌خوبی انجام دهند.

 او بیان کرد: در سیل اخیر حضور تشکل‌ها، کمک‌ها و راهنمایی مردم به‌خصوص زنان نقش اثربخشی داشت.

خادمی از سیاست‌های اصلی در این حوزه را استفاده از زنان توانمند در حوزه‌های مدیریتی برشمرد و یادآورشد: با توجه به عزم و اراده دولت برای انتصاب بانوان و ایفای حق طبیعی آنان برای عهده‌دار شدن مسئولیت‌ها، این مهم تاکنون به‌نحو شایسته‌ای انجام شده است.

او عنوان کرد: ۵۰ درصد دیگر این سهم به توانمندی بانوان بستگی دارد که در عرصه‌های مدیریتی مختلف خود را نشان دهند.  

خادم خاطر نشان کرد: این توانمندی‌ها، حضور در میدان را برای دیگران باز خواهد کرد و در یک سیکل و روند فزاینده قرار خواهند گرفت.

استاندار لرستان تاکید کرد: طی دو سال اخیر حدود ۷۳ نفر از زنان در حوزه‌های میانی مدیریت به‌کار گرفته شده‌اند و اکنون رتبه ۷ کشوری را داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز