استاندار در حاشیه افتتاح مدرسه «حاج احمد زارع»خبر داد؛

از ابتدای امسال ؛ ۹۳ باب مدرسه در اصفهان افتتاح شده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۷:۲۸
کد خبر: ۹۱۸۶۸۱
از ابتدای امسال ؛ ۹۳ باب مدرسه در اصفهان افتتاح شده است
استاندار اصفهان گفت:در سال جاری ۹۳مدرسه و۴۸۲ کلاس به فضای آموزشی استان اصفهان اضافه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در حاشیه افتتاح مدرسه«حاج احمد زارع»اظهار داشت: خیران کاشانی همچنان که انتظار می‌رود فرهنگ نوع‌دوستی را اسوه قرار داده و به کمک دولت آمدند و در حوزه آموزش نیز مانند دیگر حوزه‌ها پیشگام و پیش‌قدم شدند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ۹۳ مدرسه در استان اصفهان و ۴۸۲ باب کلاس به فضای آموزشی اضافه‌شده، گفت: از این پروژه‌های آموزشی، ۵۸ مورد مشارکتی و ۱۵ باب کاملاً خیرساز است که مدرسه حاج احمد زارع یکی از این مدارس صد‌در‌صد خیرساز است.

وی افزود: کاروان علم در دنیا به‌شدت در حال حرکت است و برای اینکه از این کاروان عقب نمانیم باید آموزه‌های دینی و به‌خصوص سفارشات رهبران را مبنی بر اینکه در علم و تحصیل بکوشیم مورد توجه قرار داده تا در این رقابت جهانی نه‌تن‌ها عقب نمانیم بلکه در منطقه و دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

رضایی در ادامه افزود: نیروی انسانی نیز مهم‌ترین سرمایه کشور است که در کنار تجهیزات از زیرساخت‌های آموزشی است که خوشبختانه خیرین به کمک و یاری دولت آمده و بار سنگینی را از دوش دولت برداشتند.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی در کشور گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه در سه حوزه، ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به شهرستان کاشان تخصیص یافته که ۴۰۰ میلیون تومان در بخش مشاغل خانگی و ۸۱۵ میلیون تومان نیز در حوزه روستایی تسهیلات به این شهرستان اختصاص پیداکرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز