کمک درمانی ویژه کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۹:۰۱
کد خبر: ۹۱۸۷۱۵
کمک درمانی ویژه کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج
کمیته امداد برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران صعب‌العلاج و خاص، خدمات درمانی ویژه به این بیماران ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ اسکندر اسکندری اظهار کرد: ۲۶۰۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص گلستانی در شش ماه نخست امسال از خدمات درمانی و حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند که ۲۳۷۵ نفر از این افراد جزء بیماران صعب‌العلاج و ۲۲۵ نفر جزء بیماران خاص هستند.

وی با توجه به خدمات درمانی و دارویی کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج افزود: در شش‌ماهه نخست امسال تعداد ۱۱ هزار و ۳۸۰ خدمت درمانی مختلف به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج و خاص گلستانی ارائه‌شده است.

اسکندری با تأکید بر ضرورت کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران نیازمند گلستانی تصریح کرد: این نهاد با پرداخت هزینه‌های درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج بخش عظیمی از هزینه‌های جانبی آنان را متقبل شده که شامل تأمین لوازم مصرفی جانبی، بیمه‌های درمانی، تهیه تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی همچون ویلچر، عصا، عینک، تشک مواج و تخت طبی، هزینه مراقبت بیماران در منزل و خدمات ایاب ذهاب بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون تمام نیازهای این بیماران را شناسایی کرده تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند به حداقل برساند.

اسکندری با توجه به طرح مراقبت در منزل بیماران تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: این نهاد برای نگهداری از افراد در بستر بیماری که قادر به حرکت نیستند، ماهانه ۱۵۰ هزار تومان سرانه برای هزینه نگهداری به خانواده آن‌ها پرداخت می‌کند تا بیماران بتوانند با آرامش خاطر در کنار خانواده به ادامه زندگی خود بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز