حضور مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در خبرگزاری برنا / علم ما مدیون وقف کتاب است

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۳:۳۷
کد خبر: ۹۱۸۷۲۸
حضور مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در خبرگزاری برنا / علم ما مدیون وقف کتاب است
حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در غرفه خبرگزاری برنا در نمایشگاه کتاب مشهد حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد به خبرنگار ما گفت: علم ما مدیون وقف کتاب است و از زمان اهل بیت و پیامبرگرامی اسلام موضوع وقف کتاب وجود داشته است.

وی افزود: وقف کتاب از دیرباز در فرهنگ دینی و ملی ما وجود داشته است و کتاب هایی با قدمت چند صد سال در اختیار است که بعضی از این کتاب های وقفی در کتابخانه آستان قدس رضوی وجود دارد و همچنین مقام معظم رهبری ۲۵ هزار جلد کتاب را که به ایشان هدیه شده است را وقف کرده اند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در مشهد، استاد شانه چی که از اساتید دانشگاه فردوسی هستند کتاب های ارزشمند خودشان را وقف دانشجویان کرده اند.

احمدزاده گفت: در شهر مشهد توسط یک خانواده کتابخانه قلم وقف شده است و در چند طبقه مجهز با طراحی شکیل و زیبا در اختیار عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف با همکاری اداره کل کتابخانه ها غرفه ای به عنوان وقف کتاب در نظر گرفته است که تمامی عزیزان در صورت تمایل کتاب های خودشان را وقف کنند.

احمدزاده در مورد برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب یک فرصت خوب برای ایجاد تحرک در حوزه کتاب و کتابخوانی می باشد که تمامی کودکان و نوجوانان و تمامی اقشار جامعه با سلایق مختلف میتوانند به حوزه کتاب و کتابخوانی علاقه مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز