همزمان با دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز؛

نامه هشت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منتشر شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۹۱۸۷۳۳
نامه هشت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج منتشر شد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همزمان با سایر دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز، در پیگیری برخی حواشی و اتفاقات شورای شهر کرج نامه ای خطاب به فرماندار کرج نوشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، بسیج دانشجویی طی نامه هشت بسیج پیگیر اتفاقات شورای شهر کرج شد و در نامه ای که خطاب به معاون استاندار البرز و فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج نوشت، خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه شد. در متن این نام آمده است:

بسمه تعالی

موضوع:درخواست هشت دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز از معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج و اعضای شورای اسلامی شهر کرج

سلام علیکم

درود و تحیت بر روان پاک شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که عمر خود را وقف ارتقای معیشت مستضعفین کردند. چندی است که اخبار گوناگونی پیرامون شهردار فعلی، سابق، اسبق و کادر مدیریتی استان البرز و تصمیمات عجیب آنها برای بیت المال در رسانه ها منتشر میشود.

هنوز قضیه شهردار سابق کرج را فراموش نکرده بودیم... که اخبار جدیدی از بازی رسانه ای اعضای شورای شهر رسانه هارا فراگرفت. این امر هیچ حاصلی دربر نداشت و فقط آرامش فضای عمومی شهر را بر هم زد.

بی شک و تردید تصویب لایحه((رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران غیر بومی استانداری)) و  ((افزایش نجومی حق جلسه اعضای کمیسیون ماده صد به پنج میلیون تومان)) از مصادیق ناکارآمدی مدیران استانی و اشرافی گری است.

پس از مخالفت جناب آقای خستو با لایحه (آپارتمان های میلیاردی استانداری) و  مصاحبه نائب رئیس محترم شورا با رسانه ها توقع میرفت اعضای کمیسیون ماده صد طی اطلاعیه ای در جراید مکتوب و غیر مکتوب اعلام کنند که جلسات کمیسیون به صورت رایگان برگزار میشود و هر دو لایحه کاملا ملغی شود.

مدیران استان با بی تدبیری نا کار آمدی مدیریتی البرز را در رسانه ها جار زدند.ازاین پس ملت مدیران البرزی را با رهن خانه های اشرافی،حق جلسه نجومی و حیف و میل بیت المال میشناسند.آقایان؛این کارها پاسخ مناسبی به اعتماد ملت نیست.مردم نجیب البرزی شایسته مدیرانی هستند که شبانه روز به فکر حل مشکلات آن ها باشند و با دلسوزی،روحیه جهادی وعزمی راسخ کرامت امت شریف البرز را حفظ کنند.

حال اینکه نمایندگان ما مصوباتی تصویب میکنند که با روح نظام توحیدی جمهوری اسلامی یا همان حمایت از مستضعفین در تعارض کامل است.

نمایندگان محترم از سازمان شهرداری ها درخواست کردند تا حق جلسه کمیسیون ماده صد در سازمان تبدیل به پرونده شود.

ان شاءالله که تشویق و پاداش برای اعضای کمیسیون حربه جدیدی برای فرار از قانون و تحمیل حق جلسه پنج میلیونی به جیب ملت نباشد.

اخبار منتشره حاکی ازاین است که اصل بحث درباره حق جلسه پنج میلیونی ماده صد در جلسه کمیسیون مذکور مطرح شده است و مصوبه آپارتمان های میلیاردی استانداری جهت بررسی به فرمانداری ارسال شده است.

دفاتر بسیج دانشجویی استان البرز در جهت استیفای حقوق عامه مردم از مسئولین فرمانداری و نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر کرج در خواست میکنند که در خصوص تصویب لایحه رهن آپارتمان های میلیاردی برای مدیران استانداری و جلسه کمیسیون ماده صد با موضوع حق جلسه های پنج میلیونی در رسانه ها شفاف سازی شود و لوایح حق جلسه پنج میلیونی اعضای کمیسیون ماده صد و رهن آپارتمان های میلیاردی استانداری توسط شورای اسلامی شهر کرج و فرمانداری کاملا ملغی شوند.

 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظر آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی البرز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سماء واحد کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرج

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید بهشتی البرز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز