مسئول ورزش بانوان ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا:

اجرای بیش از ۳۰۰برنامه اختصاصی و ۱۰۰برنامه مشترک حوزه بانوان در هفته تربیت بدنی / استقبال چشمگیر بانوان لرستانی از برنامه های هفته تربیت بدنی

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۱۸۸۲۸
اجرای بیش از ۳۰۰برنامه  اختصاصی و ۱۰۰برنامه مشترک حوزه بانوان در هفته تربیت بدنی  / استقبال چشمگیر بانوان لرستانی  از برنامه های هفته تربیت بدنی
فرزانه جمال شرف از اجرای بیش از ۳۰۰مورد برنامه اختصاصی و ۱۰۰برنامه مشترک در حوزه ورزش بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جمال شرف در گفت وگو با برنا با اشاره به استقبال بانوان لرستانی  از برنامه های هفته تربیت بدنی ،اظهار کرد : این استقبال چشمگیر و در حوزه همگانی گسترده بود.

او  حضور بانوان استان در همه رده های سنی و گروه های جامعه در برنامه های فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی را پررنگ و گسترده عنوان کرد وافزود:  استقبال ومیزان شرکت درحوزه همگانی که بیشتر در قالب همایش ها ،جشنواره ها و برنامه های مختلف برگزار شدقابل توجه بود.

جمال شرف تصریح کرد: همچنین استقبال بانوان در شهرستانهای  مختلف استان  از برنامه همگانی، به فرهنگ سازی و تاثیر ورزش در نشاط و تندرستی آحاد جامعه کمک می کند و نقش سازنده آنها رادر معرفی ورزش به عنوان یک ضرورت و اولویت در سبد خانواده ها مشخص و آشکار می کند.

مسئول ورزش بانوان ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه  برگزاری برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی علاوه به  مناسب های مختلف در حوزه بانوان هدفمند برگزار می شود ،خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط هر شهرستان،برنامه هایی که می تواند بیشترین  بازدهی را داشته باشدرا اجرا و در سال ۹۸  همچنان پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم.

جمال شرف باب یان اینکه برخی طرح های ملی از سوی وزارت به استانها ابلاغ شده  که سعی کردیم  این برنامه ها در همه شهرستانها برگزار شود،یادآورشد: ماهیت این برنامه ها اغلب همگانی بوده  و سعی شده است تمام اقشار جامعه و گروه های خاص اعم از افرادی که دارای بیماریهای خاص هستند،کودکان،سالمندان،زمان باردار و...با توجه به شرایطی که دارند به ورزش بپردازند.

او اضافه  کرد: ورزشهای تطبیقی محله محور،ایجاد نشاط و شادابی در میان کارکنان با برگزاری جشنواره ها و مسابقات متنوع با عنوان جشنواره نشاط و تندرستی همچنین تشکیل کارگاه های علمی ،ورزشی با هدف کاهش آسیب های ناشی از کم تحرکی در دستگاههای اجرایی خوشبختانه استقبال ارگانها را به دنبال داشته است.

 به گفته جمال شرف احیا و توسعه بازیهای بومی و محلی و یادآوری  فضای روستاها و زندگی عشایر در گذشته برای نوجوانان و کودکان نیز در قالب جشنواره های بومی و محلی که با نام "دا"از جمله برنامه بسیار خوبی بوده  که استان لرستان توانسته است در همه شهرستانها برگزارکند.

 او بااشاره به اهمیت توجه به توسعه ورزش همگانی تاکید کرد:  ورزش همگانی بستر ایجاد نشاط در جامعه و شکوفایی استعدادها و حضورورزشکاران در بخش قهرمانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز