افت محسوس دمای هوا در خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۵:۵۴
کد خبر: ۹۱۸۸۵۰
افت محسوس دمای هوا در خراسان رضوی
میانگین دما در استان خراسان رضوی از فردا، یکشنبه همراه با وقوع بارشهای رگباری به طور محسوسی کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزای برنا از مشهد، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد اما برای فردا، یکشنبه به ۹ درجه کاهش می یابد و سردی هوا تا چند روز ماندگار است.

سارا حکمی افزود: دمای حداقل شبانه در روزهای دوشنبه شب و سه شنبه شب در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صفر و کمتر از صفر درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی بیان کرد: طی امروز بارشهای پراکنده ای بویژه در نیمه جنوبی خراسان رضوی بویژه در مناطق کوهستانی استان رخ خواهد داد و پدیده مه نیز طی این مدت در بسیاری از نقاط استان تشکیل و دید افقی به شکل محسوسی کاهش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: از عصر روز یکشنبه با نفوذ جریانات شمالی و نسبتا سرد بر روی استان خراسان رضوی بارشهایی بیشتر در نیمه شمالی استان رخ خواهد داد که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشترین حجم بارش از بعداز ظهر روز یکشنبه تا صبح روز دوشنبه و برای نیمه شمالی استان خراسان رضوی پیش‌بینی می شود.

قوچان با کمینه دمای ۳ درجه و سرخس با بیشینه دمای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 

نظر شما