سرمربی تیم فوتبال برق آرا البرز:

زمین فوتبال به میدان جنگ تبدیل شده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۸:۲۵
کد خبر: ۹۱۸۸۶۲
زمین فوتبال به میدان جنگ تبدیل شده است
سرمربی تیم فوتبال برق آرا البرز در خصوص حواشی دیدار با سولدوز نقده گفت: متأسفانه زمین فوتبال به میدان جنگ تبدیل شده و آخر بازی به یکباره با جمعیت انبوهی از تماشاگران نقده ای مواجه شدیم که به سمت ما حمله ور شده بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، سعید بیگی اظهار کرد: به مدت 10 دقیقه بعد از اینکه ضربه مشت به صورتم اصابت کرد از حالت تعادل خارج شده بودم و این در حالی است که بعداٌ متوجه شدم فرزند رئیس هیئت فوتبال نقده آن ضربه را به صورت من زده بود.

وی با بیان این که هیچ کس حامی تیم برق آرا نیست گفت: چون بازیکنان ما اهل داد و فریاد نیستند باید در هربازی مورد ضرب و شتم قرار بگیرند و حقشان ضایع شود.

سرمربی تیم برق آرا تصریح کرد: اگر بجای من یک بازیکن در این اتفاق آسیب می دید چه کسی پاسخگوی خانواده او بود و مسئول برگزاری مسابقات لیگ 3 باید بابت این جریانات پاسخگو باشد.

بیگی با بیان اینکه جدول گروه دوم رقابت های فوتبال دسته سوم کشور در حساسیت خاصی قرار دارد گفت: تمامی تیم های حاضر در گروه دوم با امتیازات نزدیک با یکدیگر رقابت می کنند و این که نا داوری و بی اخلاقی تعیین کننده نتیجه دیدارها باشد خارج از اصول حرفه ای است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز