توسط رئیس ستاد یوم الله سیزدهم آبان؛

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در البرز اعلام شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۱۸۹۵۸
رئیس ستاد یوم الله 13 آبان گفت: راهپیمایی روز 13 آبان رأس ساعت 9 صبح در سراسر استان البرز آغاز می شود و در ساعت 11 ظهر به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی شعار سراسری 13 آبان امسال در سراسر کشور را «استکبارستیزی و مقاوت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» عنوان کرد و افزود: مراسم امسال تنها مختص حضور دانش آموزان نیست بلکه راهپیمایی تمام اقشار در تمام سنین است تا پیام این حضور به گوش مسؤولین آمریکا و کسانی که به فکر توطئه علیه ایران هستند، برسد.

وی با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی در کرج و تمامی شهرستان ها کوتاه تر و متفاوت با مسیر راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی قدس است، گفت: در کرج، راهپیمایی از میدان توحید آغاز می شود و جمعیت به سمت بلوار امامزاده حسن (ع) حرکت خواهد کرد و سرانجام در مقابل مصلای نماز جمعه کرج ختم خواهد شد.

رئیس ستاد یوم الله سیزدهم آبان ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، این مراسم در خیابان برگزار می شود و سخنران این مراسم، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهرستان فردیس نیز مسیر راهپیمایی از فلکه دوم به سمت فلکه اول، خیابان امام حسن (ع) در زمین مجاور مصلای نماز جمعه فردیس اعلام شده است.

روحی یزدی همچنین مسیر راهپیمایی در شهرستان ساوجبلاغ را میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار مصلی چهارراه امام خامنه ای عنوان کرد و افزود: سخنران این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ خواهد بود.

وی همچنین بیان داشت: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بخش کوهسار شهرستان ساوجبلاغ از مقابل حوزه بسیج به سمت مصلی با سخنرانی سردار رفیعی، فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود و در شهرستان نظرآباد، این مراسم از مسجد غدیر به سمت میدان انقلاب، میدان جانبازان، خیابان شهید مصطفی خمینی شمالی و میدان سپاه با سخنرانی سردار حبیب زاده، معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به مسیر راهپیمایی در شهرستان اشتهارد، بیان داشت: در شهرستان اشتهارد، این راهپیمایی از مقابل مدرسه حضرت ولی عصر (عج) آغاز و به طرف خیابان شهید چمران، خیابان امام خمینی (ره) مسجد جامع بلوار آیت الله طالقانی، گلزار شهدا برگزار می شود و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام داوودی امام جمعه اشتهارد خواهد بود.

به گفته روحی یزدی، راهپیمایی 13 آبان در شهرستان طالقان نیز از میدان جلال آل احمد، میدان معلم به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز