بهترین سایتهای دانلود کدامند؟

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۵:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۱۸۹۶۳
بهترین سایتهای دانلود کدامند؟
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در عصر حاضر و نیاز بشریت به استفاده از وسایل دیجیتالی و ارتباط جمعی، برای استفاده از این وسایل نیاز به یک سری برنامه ها داریم تا بتوانیم همیشه به روز باشیم و همراه با تکنولوژی حاضر قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در راستای این امر سایت های مختلف برای معرفی و دانلود در زمینه های گوناگون (دانلود نرم افزارهای متنوع و گوناگون برای موبایل و لب تاب و یا دانلود موسیقی، فیلم، بازی و … ) وجود دارند تا کاربران به هر چیزی که نیاز دارند دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

پس از مطالعه و بررسی های لازم در این زمینه، چند سایت که در زمینه دانلود  بهتر عمل می کنند را به شما معرفی می کنیم.

  1. یاس دانلود

این سایت در ایران طراحی شده است و از سرعت مناسبی برخوردار است و رتبه پنجم برترین سایت دانلود رایگان در ایران را به خود اختصاص داده است.

موضوعات متنوعی برای دانلود در این سایت وجود دارد که شامل انواع نرم افزار، بازی های کامپیوتری و موبایلی و همچنین انیمیشن میشود که بصورت روزانه بروزرسانی می شوند. طبق آمار بدست آمده روزانه حدود ۲۰ مطلب مختلف در این سایت قرار می گیرد.

  1. سافت گذر

2af19a47-4ceb-43e3-94fb-8778024229d0

این سایت یکی از بهترین ها در زمینه دانلود نرم افزار است.

این سایت یک مشکل دارد و آن هم اینکه توسط آنتی ویروس نود ۳۲ بلاک می شود و به همین دلیل تعدادی از کاربرانش را از دست داده است. اما کاربرانی هم هستند که با وجودی که از این آنتی ویروس بر روی موبایل خود استفاده می کنند، می توانند این سایت را مشاهده کنند و از مزایای آن استفاده کنند.

۳٫دانلودها

این سایت هم از رتبه بالایی در دانلود برخوردار است و علاوه بر دانلود نرم افزار و بازی، امکان دانلود فیلم را به سایت خود اضافه کرده و با این کار کاربر بیشتری جذب کرده است.

همچنین برای حمایت از حقوق فیلم سازان ایرانی، لینک دانلود را حذف کرده و لینک خرید قانونی را بجای آن قرار داده است.

۴٫فارسروید

این سایت بصورت اختصاصی طراحی شده و از سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیروی می کند و از سرعت عمل بالایی در قرار دادن نسخه های جدید بازی و نرم افزار های اندروید برای کاربران برخوردار است .

در این سایت روزانه بیشتر از ۵۰ برنامه بروز رسانی می شود و کاربران همیشه به نسخه های جدید نرم افزار و بازی ها برای دانلود دسترسی دارند.

۵٫سافت ۹۸

2

بهترین سایت مرجع دانلود رایگان در ایران سایت سافت ۹۸ است.

این سایت به صورت روزانه نرم افزارهای کامپیوتری  بروز رسانی شده را در اختیار کاربران سایت خود قرار می دهد و همین مورد باعث شده تا در ایران به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار معرفی شود.

این سایت در ایران و بر روی سرورهای آسیاتک نگهداری می شود که این امر باعث سرعت بارگذاری سایت و دانلود پر سرعت برای کاربران ایرانی شده است.

  1. سرزمین دانلود

1

این سایت دارای سابقه طولانی در دانلود است و میتوان گفت دومین سایت برتر دانلود رایگان در ایران است. از نظر سرعت سایت از سایت سافت ۹۸ کندتر می باشد. در این سایت به جز دانلود، مطالب آموزشی هم وجود دارد.

در کنار سایت هایی که معرفی شد، هستند سایت هایی که بطور اختصاصی در عرصه دانلود موسیقی و فیلم فعالیت می کنند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

معرفی چند سایت ایرانی دانلود موزیک

به دلیل علاقه ای که اکثر کاربران به موسیقی دارند و همیشه دنبال موسیقی های جدید هستند، بنابراین دانلود موسیقی مخصوصا اگر رایگان هم باشد هیچ وقت از رونق نمی افتد.

به همین دلیل سایت های زیادی برای دانلود موسیقی به وجود آمده اند که تعداد زیادی آهنگ های جدید و بروز را در خود جای داده اند تا کاربران با هر سلیقه ای بتوانند از آن استفاده کنند.

در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی چند سایت برتر ایرانی که در زمینه دانلود موسیقی فعالیت دارند میپردازیم.

  1. رادیو جوان

1557550520_I7gW3

این سایت که با هدف جمع آوری و فراهم کردن موسیقی ایرانی بوجود آمده، توسط یک گروه از ایرانیان مقیم خارج کشور تاسیس شده است و در سرتاسر جهان فعالیت دارد.

در این سایت میتوان به صورت آنلاین به موسیقی گوش داد و در صورت تمایل آن را دانلود کرد. به این ترتیب این سایت به کاربران خود حق انتخاب برای دانلود موسیقی دلخواه پس از شنیدن آن را می دهد و با این کار تعداد کاربران بیشتری را جذب می کند و اینگونه است که سایت رادیو جوان به یکی از بهترین سایت های دانلود موسیقی تبدیل شده است.

از دیگر مزایای این سایت مشاهده متن آهنگ، دیدن ویدیو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان، دیدن عکس های خوانندگان و همچنین شنیدن رادیو می باشد.

  1. پرشین موزیک

harchyz-com_3_59e249af8e509_1

این سایت مانند یک سایت آموزشی برای ساخت آهنگ، نوازندگی و میکس فعالیت می کند و بطور کلی یک استودیوی خانگی است.

در این سایت کاربران می توانند آهنگ بسازند و همچنین  آن را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند و مورد نقد و بررسی قرار دهند.

  1. رسانه نوا

این سایت که در ابتدا با هدف گسترش موسیقی شروع به فعالیت کرد در عرصه مطبوعات هم عملکرد های خوبی را ارائه کرده است. علاوه بر پوشش متنی اخبار برای اولین بار در زمینه برنامه سازی ویدیویی شروع به کار کرد و به یکی از حرفه ای ترین سایت های ویدیویی موسیقی در ایران تبدیل شد.

همچنین در این سایت یک بخش فروشگاه هم راه اندازی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی آلبوم، تک آهنگ و … مورد نظر خود را خریداری کنند.

  1. نکس وان

Nex1Music-Iranian-Musicp30plus.org_

این سایت با هدف کمک به پیشرفت موسیقی در ایران در سال ۹۲ راه اندازی شد.

۵٫پاپ موزیک

این سایت یک مرجع تخصصی برای دانلود آهنگ های مجاز ایرانی است. این وب سایت که در سال ۹۱ تاسیس شد دارای مزیت های مانند دانلود آهنگ با کیفیت خوب و بروزرسانی سریع می باشد.

اما در کنار سایت های دانلود آهنگ و نرم افزار، سایت هایی هم برای دانلود کتاب وجود دارد که می توانید کتاب مورد نظر خود را به صورت قانونی از آن دانلود کنید که به ۲ مورد از آنها اشاره می کنیم.

۱٫بنیاد کتابخانه جهانی

بزرگترین مجموعه کتابها و مقالات در این بنیاد به صورت دیجیتالی نگهداری می شود.

در این بنیاد نسخه دیجیتالی کتب تاریخی، دایره المعارف، آثار کلاسیک و… که جزء میراث جهانی محسوب می شوند حفظ و همچنین برای کاربران منتشر می شوند.

با جستجوی فارسی میتوانید برخی مطالب علمی و تاریخی را بصورت رایگان دانلود کنید. هرچند منابع فارسی محدود و تنوع آن بسیار کم است.

۲٫کنسرسیوم محتوای ملی

این سایت که با هدف تامین نیازهای محققان ایرانی تاسیس شده است، مجموعه ای از کتابخانه های ایرانی است که بصورت دیجیتالی جمع آوری شده اند. اگر به دنبال موضوع خاصی هستید میتوانید با جستجو در این سایت به آن دست پیدا کنید.

در این سایت مطالب هم به صورت فروشی و هم رایگان به کاربران ارائه داده میشود. این سایت دارای اسناد و نسخه های قدیمی است که میتوانید بصورت رایگان مشاهده کنید. حتی مطالبی که نیاز دارید و در این سایت موجود نیست را میتوانید سفارش دهید تا فایل را برای شما ارسال کنند.

 

نظر شما