نجات پسر بچه از دستگیره درب فرو رفته در جمجمه اش!

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۰۷۰
نجات پسر بچه از دستگیره درب فرو رفته در جمجمه اش!
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: دستگیره دربی که به جمجه سر کودک 5 ساله فرو رفته بود، توسط نجاتگران آتش نشانی اراک رهاسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود آقازیارتی با اشاره به رهاسازی دستگیره درب فرو رفته در جمجه کودک خردسال گفت: با بروز این حادثه، یکی از اهالی منزل با سامانه 125 تماس گرفته و ضمن اعلام این خبر، از آتش نشانی درخواست کمک می‌کند که ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 10 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: درب خرپشته یک منزل مسکونی به علت نامعلوم از جا کنده شده بود و بر روی کودک خانواده که در همان حین در حال بازی بود افتاده و پیچ‌های دستگیره درب به سر این پسربچه 5 ساله فرو رفته بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: با رسیدن نجاتگران آتش نشان، کودک از درد به خود می‌پیچید و خون ناشی از این حادثه تمام صورت وی را در بر گرفته بود که گروهی از آتش نشانان اقدام به آرام کردن این کودک کرده و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات مخصوص مشغول رهاسازی دستگیره از بدنه درب شدند.

آقازیارتی تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت عمل نجاتگران 125 در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از تجهیزات مخصوص، آتش نشانان درب را رهاسازی کرده و این پسربچه را برای خارج کردن دستگیره از جمجه وی به عوامل اورژانس برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند.

وی ادامه داد: به گفته عوامل اورژانس خوشبختانه پیچ‌های دستگیره به مغز این کودک آسیبی نرسانده بود و با تلاش تیم پزشکی بیمارستان، دستگیره رهاسازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز