واکنش آموزش و پرورش ‌به کشیدن چادر از سر ‌دانش‌آموز البرزی

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۸:۰۶
کد خبر: ۹۱۹۲۶۶
واکنش آموزش و پرورش ‌به کشیدن چادر از سر ‌دانش‌آموز البرزی
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در جریان کشیدن چادر از سر یک دانش‌آموز در یکی از مدارس این استان نبودم، گفت: ‌صبح شنبه ۱۱ آبان ماه به ناحیه، رئیس ناحیه، حراست و بازرسی دستور پیگیری دادم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج روز جمعه ۱۰ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با انتقاد از ‌ابتذال در برخی مدارس این استان گفته بود آموزش و پرورش باید دقت خود را بیشتر کند و فقط به تذکر اکتفا نکند.

وی با بیان اینکه در یکی از مدارس شهر کرج یکی از مسئولان، چادر از سر یکی از دانش‌آموزان کشیده است، متذکر شد: این موضوع قابل تحمل نیست. آن مسئولی که جرات کرده به هر دلیلی از سر دانش‌آموز چادر را پایین بکشد باید تنبیه شود، فرستادن بازرس سوری و جلسه گذاشتن برای توجیه این کار پذیرفته نیست و آن مربی نباید در آن مدرسه فعالیت کند و باید عذر این مربی را بخواهند و نظام آموزشی به چنین اشخاصی نیاز ندارد.

پس از طرح این موضوع از سوی آیت‌الله حسینی‌همدانی امام جمعه کرج، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در مورد کشیدن چادر از سر یک دانش‌آموز در یکی از مدارس استان البرز، اظهار داشت: توصیه کلی من به عزیزان این بوده ‌که هر مسئله‌ای در آموزش و پرورش پیش آمد، پیگیری کنند و در این خصوص هم دستورات لازم را داده‌ام.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه من مطلع از این موضوع نبودم و از امروز صبح به ناحیه و رئیس ناحیه و حراست و بازرسی دستور پیگیری دادم، بیان کرد: اگر هر فردی چه مدیر یا معاون باشد و چنین کار را کرده باشد قطعا با آن فرد برخورد می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در مورد برخورد با اینگونه اقدامات با فرد خاطی در هر بخشی تابع ضوابط خاصی در آموزش و پرورش است، ادامه داد: این موضوع هم باید با ضوابط خاص خود جلو برود و بعد در مورد این موضوع تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با قدردانی از تذکر نماینده ولی فقیه در استان البرز، ‌افزود: اعتقاد دارم دغدغه‌های آیت‌الله حسینی‌ همدانی نماینده رهبری معظم انقلاب باید بسیار جدی گرفته شود و ‌موضوعات‌ مطروحه وی ‌برای اصلاح مشکلات‌ است ‌و قطعا این موارد را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این تذکر  نماینده ولی‌فقیه در استان البرز را به دیده منت پیگیری می‌کنم، عنوان کرد: برخی مسئولان از موضع‌گیری نماینده ولی فقیه در استان البرز ناراحت می‌شوند ولی ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و از آن نارحت نمی‌شویم، اگر به ما هم این موضوع منتقل می‌شد قطعا با آن برخورد می‌کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز