مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

پرداخت تسهیلات به ۲ هزار و ۲۹۲ طرح اقتصادی در استان

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۲:۳۸
کد خبر: ۹۱۹۳۵۸
پرداخت تسهیلات  به ۲ هزار و ۲۹۲ طرح اقتصادی در استان
علی آشتاب گفت: تاکنون به 2 هزار و 292 طرح اقتصادی با مبلغ 82 میلیارد و 537 میلیون تومان با اشتغال 2 هزار و 687 نفر پرداخت شده است .

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ آشتاب در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزا به طرحهای روستایی و حمایتی استان اظهار داشت : 124میلیارد تومان سهم اختصاص یافته به طرحهای حمایتی کمیته امداد ، بنیاد شهید و بهزیستی استان بوده که تاکنون به 2 هزار و 292 طرح اقتصادی با مبلغ 82 میلیارد و 537 میلیون تومان با اشتغال 2 هزار و 687 نفر پرداخت شده است .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان  بانک کشاورزی را یکی از بهترین بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عنوان کرد و افزود : در بخش اشتغال روستایی تاکنون بهیک هزار و 156 طرح با مبلغ 215 میلیارد و 184 میلیون تومان با اشتغال 5 هزار و 2 نفر پرداخت شده است .

او با بیان اینکه جهت اطمینان از هدایت درست منابع پرداختی به واحدهای اقتصادی استان کمیته ویژه نظارت تشکیل شده است ، تصریح کرد :برای جلوگیری از انحراف منابع اشتغال خوشبختانه لرستان از استان‌های پیشگام در این زمینه بوده است و از همان ابتدای کار کمیته نظارتی و بازرسی برای نظارت بیشتر بر تسهیلات پرداخت شده تشکیل شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز