دومین مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل

ترنیان :اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان بیشترین تعامل را با جوانان دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۲:۳۲
کد خبر: ۹۱۹۳۹۷
ناظر انتخابات وزارت ورزش و جوانان ، انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد را تمرینی دموکراتیک برای جمهوریتی بهتر در آینده ایران اسلامی دانست .

به گزارش برنا، رضا ترنیان درجریان دومین مجمع انتخابات سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل در این خصوص گفت: اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان بیشترین تعامل را با جوانان دارد و هدف ما این است که جوانان به صورت دموکراتیک یاریگر ملت و دولت باشند .

او ادامه داد: ما در بحث سمن ها کشوری باسابقه و توانمند هستیم . سابقه سمن های ایران نه به ده یا بیست سال پیش بلکه به قرن دوم هجری و سازمان اخوان الصفا برمیگردد که از آن نسل و تداوم راه آن ها امثال فارابی ها و ابوعلی سیناها به تاریخ ایران معرفی شدند.آنها یک سمن شیعی بودندو سمن های استان اردبیل نیز به عنوان یکی از قطب های شیعه گری می توانند با الگو برداری از همان ویژگی ها ، کار را پیش ببرند.
ترنیان افزود : سازمان های مردم نهاد جوانان در مباحث مختلف همانند حاشیه نشینی ، اعتیاد و ... می توانند موثر باشند. برای آینده کشور عزیزاسلامی مان باید جمهوریت بهتری را ترسیم کنیم و همین انتخابات مجامع سازمان های مردم نهاد جوانان می تواند تمرین دموکراتیک خوبی دراین راه باشد .

او در پایان گفت : امیدوارم افراد سخنور ، خلاق و مطالبه گر از این انتخابات به مجمع راه پیدا کنند تا در مجلس ملی جوانان هم نماینده خوبی برای استان باشند. در شناساندن ایران اسلامی به مجامع بین المللی هم سمن ها می توانند نقش مثبت و ویژه ای را داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز