معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز:

"سمن" ها در مجمع انتخاباتی، حضور حداکثری را رقم بزنند

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۳:۳۲
کد خبر: ۹۱۹۵۰۸
سمن ها در مجمع انتخاباتی، حضور حداکثری را رقم بزنند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: از سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز انتظار داریم که هم با همت حداکثری، حضور حداکثری را رقم بزنند تا با کسب حد نصاب بتوانند مجمع خود را تشکیل دهند و هم اینکه بتوانند همانند گذشته صاحب کرسی در مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، قدرت الله شمیرانی اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز هم به لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت در کشور از همه بالاتر هستند؛ چرا که ما 5 سال به مدد همین سازمان های مردم نهاد جوانان توانستیم رتبه ی اول کشوری را در حوزه ی جوانان به دست آوریم.

وی با تأکید بر حضور حد اکثری سازمان های مردم نهاد در مجمع انتخاباتی عنوان کرد: هرچقدر حضور سازمان های مردم نهاد در این مجمع پررنگ تر باشد، می تواند ماهیت حقوقی آنها را در استان پررنگ تر کند و به تبع آن در کشور هم می توانیم شاهد موفقیت آنها باشیم.

شمیرانی خاطرنشان کرد: همه ی جوانان ما صلاحیت حضور در این مجمع را دارند، چون صلاحیت آنها قبل از تشکیل سازمان های مردم نهاد توسط دستگاه های نظارتی تأیید شده و همه ی جوانان و همه ی سازمان های مردم نهاد ما، آدم های پای کار، خوب و در یک کار گروهی آماده اند که تمرین مهارت های زندگی داشته باشند و به مدد جامعه بیایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز