آذربایجان‌غربی شایستگی میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی ورزشی را دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۳۰:۲۶
کد خبر: ۹۱۹۵۳۰
آذربایجان‌غربی شایستگی میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی ورزشی را دارد
معاون استاندار گفت: آذربایجان‌غربی شایستگی میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی ورزشی را دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای ورزش استان که با محوریت برنامه های هفته ملی پارالمپیک برگزار شد با اشاره به برگزاری موفق مسابقات مختلف ورزشی در ارومیه و استقبال بی نظیر مردم از این مسابقات گفت: با توجه به امکانات موجود استان  و شور و شوق مردم برای حضور در مسابقات، گفت: آذربایجان غربی توانمندی و قابلیت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در رشته های مختلف را دارد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ورزشکاران استان در کسب موفقیت های مختلف ملی و بین المللی گفت: ضروری است جایگاه و شان ورزشکاران استان حفظ و مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی  در ادامه سخنان خود از سفر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه وزیر نیرو در روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه به آذربایجان غربی خبر داد .

وی افتتاح سامانه تامین و تصفیه آب شرب مهاباد و سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرک گلمان ارومیه، بهره برداری از سامانه بهبود و ارتقای کیفیت آب شرب شهر پلدشت و افتتاح نیروگاه برق آبی سردشت را از برنامه های علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفربه آذربایجان غربی عنوان کرد.

حضور در مزار شهدا ، دیدار مسئولان با ورزشکاران جانباز و معلول ، تقدیر از قهرمان ملی و بین المللی استان در رشته های مختلف ، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ، از جمله برنامه های پیش نهادی برای گرامیداشت هفته ملی پارالمپیک در استان اعلام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز