سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز:

دومین مجمع انتخاباتی سمن های استان البرز ۱۴ آبان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۴:۵۰:۲۸
کد خبر: ۹۱۹۵۴۵
دومین مجمع انتخاباتی سمن های استان البرز ۱۴ آبان برگزار می شود
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد و جوانان این استان در روز سه شنبه 14 آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مصطفی توکلی با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه هایی که از قبل طراحی شده است، 30 نفر کاندیدا شده اند که از میان آنها 11 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

وی با اشاره به این که در مجموع 147 سمن سازمان های مردم نهاد می توانند در این رأی گیری شرکت کنند، گفت: امروزه سازمان های مردم نهاد به عنوان یک شخصیت حقوقی غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی شناخته شده اند که مخصوصا در حوزه ی جوانان بسیار مؤثر و کارآمد بوده اند.

توکلی با اشاره به اهمیت حضور سازمان مردم نهاد در مناطق حاشیه نشین اظهار کرد: این سازمان ها تاکنون توانسته اند در حوزه ی کارآفرینی و همچنین حوزه ی زیست محیطی بسیار مؤثر باشند و در حوزه ی آسیب های اجتماعی، کودکان کار و موضوعاتی از این قبیل نیز بسیار فعال بوده اند.

وی اظهار امیدواری کرد جوانانی در مجمع حضور یابند که ظرفیت مشارکت مؤثر در بحث های فرهنگی و اجتماعی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر با نهادها و سازمان های دیگر را داشته باشند.

توکلی اضافه کرد: جوانان منتخب مجمع سمن ها، باید بتوانند سازمان های مردم نهاد جوانان را به مردم و دولت بشناسانند و از فعالیت های این سازمان ها حمایت کنند.

گفتنی است مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد از ساعت 9 صبح تا 15 روز سه شنبه در سالن آمفی تئاتر پردیس کشاورزی برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز