رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس:

۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مدرسه روستای پلی حاجی پیش بینی شده است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۵:۴۵:۲۲
کد خبر: ۹۱۹۵۹۲
۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مدرسه روستای پلی حاجی پیش بینی شده است
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه ساخت مدرسه جدید در روستای پلی حاجی نقطه آغازی برای بهبود عملکرد مدارس است، ادامه داد: برای ساخت این مدرسه ۶ کلاسه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و هزینه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، کمال الدین نظر نژاد با تاکید براینکه ساخت مدارس با کمک خیرین شهرستان گنبدکاووس با سرعت خوبی در حال توسعه است، خاطرنشان کرد: امیدداریم تا با توجه به نیاز زیاد آموزش و پرورش به فضای ایمن و جدید روند توسعه و ساخت مدارس ادامه یابد.

وی با اشاره به کلنگ زنی یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در روستای پلی حاجی، اظهار کرد: این مدرسه میتواند نقطه شروع خوبی بر توسعه و عملکرد بهتر مدارس باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در روستای پلی حاجی ۴۵۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: به دلیل فضای محدود آموزشی در این روستا دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر با تراکم بالا در حال تحصیل هستند.

نظرنژاد با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد ریال هزینه و اعتبار جهت ساخت این مدرسه پیش بینی شده است، افزود: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این هزینه ها توسط خانواده زنده یاد آنه حاجی قره یی و سایر  اهالی روستا تامین شد.

وی از تامین مابقی اعتبارات و هزینه های لازم برای ساخت این واحد آموزشی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خبر داد و گفت: ساخت این مدرسه حدود ۱۵ ماه طول خواهد کشید و پیشاپیش از همدلی و‌همراهی اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

نظر شما