بیانیه محمد فیضی در پی هک شدن صفحه اینستاگرامش

پیج رسمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هک شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۵۹:۳۰
کد خبر: ۹۱۹۶۸۳
پیج رسمی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هک شد
پیج اینستاگرام محمد فیضی نماینده اصلاح طلب اردبیل در مجلس شورای اسلامی شب گذشته هک شد

به گزارش برنا،در پی هک شدن صفحه اینستاگرام محمد فیضی،مطالب وی بطور کلی ساعاتی از دسترس خارج شد و هم‌اکنون پستهای صفحه وی قابل رویت نمی باشد.تلاش تیم فنی دفتر وی برای بازپس گیری صفحه ادامه دارد.

ساعاتی قبل محمد فیضی بیانیه به شرح زیر در صفحه خود منتشر نمود.مشروح بیانیه وی بشرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم 

 مردم شریف حوزه انتخابیه اردبیل، نیر نمین و سرعین 

سلام علیکم 

اکنون که پس از قریب به چهار سال نمایندگی شما ملت شریف و بزرگوار  در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم عده ای با برچسب ها و اقداماتی ناپسند که شروعش از اوایل دوره نمایندگی اینجانب شروع شده دیروز صفحه اینستاگرام من که مجرای ارتباطی بالغ بر ۱۶ هزار نفر از شهروندان با اینجانب بود هک گردید. 

اعلام می دارم این اقدام که با اسم جوانان انقلابی صورت گرفته هیچ سنخیتی با معارف انقلاب عزیز و توصیه های پدرانه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و حرمت اشخاص و مسئولین ندارد  .

با برگرفته از  کلام الهی " فَاستَقِم کَما أُمِرتَ "  در مسیری که رشد و تعالی انقلاب و ایران اسلامی عزیزمان را در پی دارد لحظه ای از پا نخواهم نشست و بار دیگر با انگیزه ای مضاعف هم در کسوت نمایندگی تا آخرین لحظه انجام وظیفه خواهم نمود و هم با توجه به دعوت  قاطبه ی مردم جهت حضور در انتخابات که قبلا نیز اعلام آمادگی کردم قدرتمندانه در صحنه خواهم بود. که قطعا حضور هر چه بیشتر مردم نجیب و بزرگوار در صحنه هم به خواسته ها و مطالبات آنها توسط افرادی که انتخاب می کنند جامه عمل می پوشاند و هم به پویایی و استحکام نظام و کشور در برابر دشمنان می انجامد.

بار دیگر  باید ذکر این نکته را اساسی و مهم شمرد که رابطه اینجانب با ملت یک رابطه ای فراتر از آن است که توان با " هَـک کردن " مانع آن شد. 

 به روزگاران مهری نشسته در دل

بیرون نمی‌توان کرد الا به روزگاران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز