معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس خبر داد:

کاهش میزان آب گرفتگی سطح شهر گنبدکاووس نسبت به دو ماه گذشته

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۹:۲۰
کد خبر: ۹۱۹۸۱۷
کاهش میزان آب گرفتگی سطح شهر گنبدکاووس نسبت به دو ماه گذشته
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس تنها مشکل سطح شهر گنبدکاووس در طی بارندگی های اخیر را آب گرفتگی برخی معابر عنوان کرد و گفت: به همت شهرداری و با حمایت فرمانداری این آب گرفتگی ها به نسبت دو ماه گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، به دنبال بارش باران در استان گلستان و آب گرفتگی و بروز مشکل در برخی شهرستان ها محمد جان پاشی زاده با تاکید بر اینکه بارش ها به صورت مداوم ادامه داشته و خوشبختانه در شهر گنبدکاووس خسارت مالی و جانی نداشته است، خاطر نشان کرد: تمهیدات و پیش بینی های لازم طی چند روز گذشته به خصوص در ستاد مدیریت بحران برای مواجهه با این مساله صورت پذیرفته بود.

وی تنها مشکل عمده در شهر گنبدکاووس به دنبال بارندگی ها را آب گرفتگی برخی معابر دانست و گفت: این معضل به علت بالا آمدن آب های سطحی و عدم هدایت به کانال های موجود و همچنین عدم تناسب قطر کانال ها و رسوب و تخریب این کانال ها در سیل اخیر است.

معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرداری با کمک فرمانداری و کمیته برنامه ریزی در حال حل مشکل آب گرفتگی است، اظهار کرد: با اصلاح کانال ها و جایگزین کردن لوله ها توسط شهرداری آب گرفتگی ها به نسبت دو ماه گذشته کاهش یافته است.

جان پاشی زاده در پایان از مردم درخواست کرد تا در روزهای بارانی به نکات ایمنی به خصوص حین رانندگی و تردد در خیابان ها توجه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز