مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

لایروبی و ساماندهی رودخانه های استان در ۸ بازه اضطراری در حال انجام است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۵۲:۲۳
کد خبر: ۹۱۹۸۷۲
لایروبی و ساماندهی رودخانه های استان در ۸ بازه اضطراری در حال انجام است
رضا میرزایی گفت: لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه های استان لرستان در ۸ بازه اضطراری و اولویت دار در هفته گذشته آغاز شده و در ۸ بازه کاری دیگر در حال تجهیز کارگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛میرزایی امروز درگفت وگو با  خبرنگاران با بیان این مطلب ،  اظهار کرد: عملیات لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه کشکان در محدوده روستای افرینه تا تلمبه خانه شرکت نفت و همچنین در 2 نقطه از روستای روبند جلگه خلج تا پیچ بابابهرام و محدوده اردوگاه ملاوی که به علت تغییر مسیر رودخانه کشکان، جاده ارتباطی خرم آباد به پل دختر به طور کامل قطع گردیده بود، آغاز شده است.

اوافزود: عملیات لایروبی در منطقه چمنار دورود و در 2 نقطه از شهرستان بروجرد در محدوده روستاهای کپر جودکی و آب گرمه نیز در حال انجام است.

میرزایی تصریح کرد: عملیات ساماندهی روستاهای چم گرداب پلدختر در رودخانه سیمره و ده محسن شهرستان خرم آباد نیز شروع شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان خاطر نشان کرد: عملیات لایروبی و ساماندهی ۸ بازه کاری فوق الذکر انشاالله تا قبل از فصل زمستان به اتمام می رسند.

میرزایی  یادآورشد: پیمانکاران ساماندهی و لایروبی ۸ بازه کاری اولویت دار دیگر شامل زورانتل و دمرود افرینه پلدختر، روستاهای حاج خدیجه، میان گلال و علی محمد بیگی خرم آباد و چم دیوان، زوراندول و چم حسین شهرستان چگنی انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه هستند.

او گفت: پروژه های ساماندهی و لایروبی و بازسازی تاسیسات آبی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دلفان و کوهدشت و تکمیل سرریز سد مروک دورود نیز طی روزهای آینده تعیین تکلیف و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

میرزایی  بیان کرد: پیمانکار طرح آبخوانداری، تغذیه مصنوعی و بخش سیلاب دشت رومشکان و بازسازی تاسیسات آبی سد هاله کوهدشت نیز مشخص شده و در مرحله انعقاد قرارداد می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز