سردار شریف:

امروز دست آمریکا برای مبارزه با ملت ایران کاملا خالی است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۹:۲۴
کد خبر: ۹۱۹۹۵۶
امروز دست آمریکا برای مبارزه با ملت ایران کاملا خالی است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز دستان آمریکا برای مبارزه با ملت ایران خالی است، گفت: در چهل سالگی دوم انقلاب ، نوبت شکست آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار رمضان شریف روز دوشنبه در اجتماع استکبارستیزی مردم شهرکرد در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان این شهر افزود: وزیر امور خارجه آمریکا با هدف کشف حجاب در ایران ۲ ساعت وقت می‌گذارد تا با یک خبرنگار فراری منزوی از ایران، مصاحبه کند اما باید بداند کاری که خاندان پهلوی موفق به انجام آن نشد از یک دختر بچه فراری ساخته نیست.

وی توسل آمریکا به سازمان منافقین را نشانه خالی بودن دستان آمریکا در مبارزه با ملت ایران دانست و گفت: سازمان منافقین منفورترین سازمان جهان است و ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را قتل عام کرده و به شهادت رسانده است و ستون پنجم رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران عمل کرد ماهیتی روشن برای مردم ایران دارد.

شریف، افشای ماهیت آمریکا برای مردم جهان را از دستاوردهای مقاومت 40 ساله ملت ایران دانست و افزود: امروز به برکت ایستادگی مردم ایران و الهام‌بخشی انقلاب اسلامی در منطقه، آمریکا نقاب خود را از صورت خود برداشته و اهداف و نیت خود را به صراحت بیان می‌کند.

مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه اخیر خود به صراحت بیان کرد که شرارت‌های منطقه‌ای این کشور برای در اختیار گرفتن نفت و ثروت مردم منطقه است و این افشای ماهیت آمریکا، زیباترین هدیه‌ای‌ است که در طول سال‌های اخیر نصیب مردم ایران شده است، چرا که تمام دغدغه امام راحل این بود که روزی نیت آمریکا برای همه ملت‌ها روشن شود.

شریف ،با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، گفت: امروز می‌فهیم که سفارتخانه آمریکا در هر کشوری که استقرار دارد منشا و مبدا مشکلات آن کشور است.

وی ادامه داد: حمایت از دیکتاتورهای منطقه، سرکوب مردم، خفه کردن صدای آزادیخواهی ملت‌ها و فراهم کردن بستری برای چپاول و به ذلت کشاندن ملت‎ها از کارکرد سفارتخانه آمریکا در کشورها است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در همه صحنه‌های رزم با استکبار جهانی، با مقاومت، از خودگذشتگی، ایثار، متانت، تدبیر و عقلانیت توانسته است آمریکا را به عقب براند و اینک چهل سال دوم انقلاب زمان شکست آمریکا است.

سردار شریف با بیان اینکه پیروزی از آنِ ایران و حامیان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اذعان دارد و در راس همه این پیروزی‌های باید به هدایت پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما تاسف‌آور است که هنوز برخی‌ها نمی‌خواهند به دشمنی‌های مداوم و همیشگی آمریکا و به حقانیت راه مقاومت اعتراف کنند.

شریف، با اشاره به مقاومت و پایداری ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال مقاومت کردیم تا بنیان کشور را استحکام بخشیم و در صعنت نظامی و دفاعی به خودکفایی برسیم و در این سالها آمریکا هر نقشه و برنامه‌ای در دست داشت پیاده کرد و امروز دستانش در مبارزه با ملت ایران خالی است.

وی افزود: امروز ملت ما با سربلندی افتخار می‌کند که می‌تواند با استقلال لازم کشور خود را اداره کند و در همه حوزه‌ها به پیشرفت‌های شگرفی دست یابد.

شریف، در عین حال شکاف بین نسلی را آسیب کنونی کشور دانست و گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما می‎توانند از این خلا سواستفاده کنند از همین رو باید نسل‌های جدید سواد رسانه‌ای خود که به شدت مورد آماج حملات دشمن است را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیون نفر از جمعیت جوان کشور دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند و همین افراد می‌توانند آماج فعالیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه باشند.

شریف در خطاب به دانش‌آموزان گفت: سواد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه ما است از همین رو  سواد خود را در این حوزه بالا ببرید و بدانید هر پیامی که به شمار می‌رسد با هدف تغییر فکر و رفتار شما تولید شده است.

سخنگوی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حادثه اخیری که در استان چهارمحال و بختیاری شکل گرفت نیز با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی شکل گرفت که با درایت و هوشیاری خنثی شد.

 راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ۲۴۳ نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز