مدیر بنیاد مهدویت استان گلستان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ نشاط و بصیرت مهدوی در ۱۸ آبان ماه

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۳:۴۳
کد خبر: ۹۲۰۱۰۰
برگزاری جشن بزرگ نشاط و بصیرت مهدوی در ۱۸ آبان ماه
مدیر بنیاد مهدویت استان گلستان از برگزاری جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی برای نخستین بار در استان و کشور به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ علی اصغر خیر آبادی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر مدت یکسال است که تفاهم نامه بنیاد مهدویت با اداره کل ورزش و جوانان گلستان به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است.

وی گفت: این تفاهم نامه بومی سازی شده و نیاز مخاطبین گلستانی در حوزه ورزشی در آن جمع بندی و سنجیده شده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که قشر خاکستری جامعه آشنایی کمتری با بنیاد مهدویت دارند تصریح کرد: تقویم کاری و فرهنگی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به تمامی دستگاه ها و ادارات ابلاغ شده است تا بر اساس ساختار و توانایی های مالی نسبت به پیشنهادات ارائه شده برنامه ای را در خور شان حضرت ولی عصر  را اجرا نمایند.

وی به برنامه های جشن آغاز ولادت امام زمان در روز نهم ربیع الاول اشاره کرد و افزود: برنامه ای در روز پنج شنبه 16 آبان ساعت 15 در محل پارک شهر توسط گروه مصاف اجرا خواهد شد و سخنران این برنامه  معاون بنیاد مهدویت کشور می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و به مناسبت نهم ربیع الاول و جشن سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) برای نخستین بار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه ها در سالن دو هزار و 500 نفری امام خمینی (ره)  شهرستان گرگان و با دو روز تاخیر در روز شنبه 18 آبان برگزار خواهد شد.

امیدواریم بتوانیم با همکاری ادارات آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل اوقاف و و امور خیریه و سازمان حج و زیارت برنامه خوبی را برای مردم اجرا کنیم.

خیرآبادی تصریح کرد: سعی میکنیم در این جشن ضمن رعایت شان آقا امام زمان (عج) و ابعاد معنوی، از نشاط و شادی نیز برخوردار باشد.

وی در پایان یادآور شد: گروه سرود جوانان انتظار نمایشنامه، اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی، گروه هنرمندان صدا و سیما نمایشگاه مهدویت نشانه های و زیبایی های ظهور و ایستگاه صلواتی از برنامه های پیش بینی شده درجشن نشاط و بصیرت مهدوی می باشد.

خبرنگار: علی اصغر سلیمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز